-
1. Data: 2002-10-25 08:37:16
Temat: Prawo ochrony konsumenta u operatora GSM,
Od: RRObbi <p...@p...onet.USUN.pl>
Witam,
Kupiłem w promocji telefon Ericsson T65 wraz z podpisaniem umowy.
Telefon kosztował mnie 1 PLN (tak jest na fakturze). Oddałem go już
dwukrotnie na gwarancję z tą samą usterką. Dwa razy zrobili to samo,
czyli: update softu. Boję się, że jak oddam go po raz trzeci to wpiszą
mi usterka mechaniczna, która nie podlega gwarancji. I będę miał
uszkodzony telefon. (Tak zrobili z moim kolegą).
Czy w takiej sytuacji jest możliwość rezygnacji z gwarancji i
przejście na rękojmie. I co dzięki temu uzyskam? Czy operator musi mi
dać nowy telefon, który na roczną gwarancje, czy odda mi tylko 1
złoty.
Pozdrawiam