  • 1. Data: 2007-03-14 19:37:01
    Temat: rozprawa
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Krotko i tresciwie: rozprawa sadowa- jak dlugo moze trwac postepowanie
    sadowe z przedsiebiorstwem od ktorego domagam sie odszkodowania? -
    przyznali sie, ewidentnie na pismie stwierdzili iz wina jest
    bezsporna, skierowowali pismo do PZU ze maja mi wyplacic jednak ci sie
    nie dali -bez podstaw. Napisalem ze na nich spoczywa obowiazek, dalem
    odres 14dni i... nic. chcialem sprawe zalozyc, jednak nie wiem jak
    dlugo taka rozprawa by trwala.
    Koledzy prawdnicy, hobbisci... na oko... ;) rok? dwa? czy jesli na
    pismie przyznali sie do winy 2dni?

    pozdrawiam MiQ

  • 2. Data: 2007-03-14 20:13:04
    Temat: Re: rozprawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Sama rozprawa krótko. Ale zanim do niej dojdzie, to ho, ho.

    A poważnie, to napisz w jakim mieście masz zamiar ich pozywać, bo tu są duże
    dysproporcje czasowe.

  • 3. Data: 2007-03-21 22:55:12
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    On 14 Mar, 21:13, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Sama rozprawa krótko. Ale zanim do niej dojdzie, to ho, ho.
    >
    > A poważnie, to napisz w jakim mieście masz zamiar ich pozywać, bo tu są duże

    Zory /k Rybnika. Sad rowniez w Zorach.