  • 1. Data: 2007-03-14 19:41:02
    Temat: korepetycje
    Od: c...@o...pl

    Witam!

    Czy ktoś wie jak to jest od strony prawnej z udzielaniem korepetycji?

    Justyna

  • 2. Data: 2007-03-14 19:44:33
    Temat: Re: korepetycje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Działalność gospodarcza. Podatkowo można wybrać kartę podatkową i to chyba
    najprostsze rozwiązanie, co nie oznacza, ze najkorzystniejsze.

  • 3. Data: 2007-03-14 21:01:17
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > najprostsze rozwiązanie, co nie oznacza, ze najkorzystniejsze.

    Ja sie rozliczam na zasadach ogólnych i bardzo sobie chwale:)

    Angie

  • 4. Data: 2007-03-14 21:01:25
    Od: c...@o...pl

    On 14 Mar, 22:01, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

    > Ja sie rozliczam na zasadach ogólnych i bardzo sobie chwale:)

    Co to oznacza na zasadach ogolnych?
    justa

  • 5. Data: 2007-03-14 21:17:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Podejrzewam, że na książce przychodów i rozchodów.

  • 6. Data: 2007-03-14 21:23:06
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Ja sie rozliczam na zasadach ogólnych i bardzo sobie chwale:)

    Gdy je dawalem na studiach to tez sie rozliczalem na zasadach ogolnych,
    czyli tak jak wszyscy, czyli w ogole. Chwalilem sobie.

    Cezar

  • 7. Data: 2007-03-14 21:26:37
    Od: c...@o...pl

    On 14 Mar, 22:23, "Cezar" <c...@i...pl> wrote:

    > Gdy je dawalem na studiach to tez sie rozliczalem na zasadach ogolnych,
    > czyli tak jak wszyscy, czyli w ogole. Chwalilem sobie.

    Hmm. Rozumiem ;) Dzieki
    justa

  • 8. Data: 2007-03-15 11:14:44
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gdy je dawalem na studiach to tez sie rozliczalem na zasadach ogolnych,
    > czyli tak jak wszyscy, czyli w ogole. Chwalilem sobie.

    Wiesz, tez tak sadzilam:) Do momentu kiedy na lekcje zameldowala mi sie pani
    z US. Jesli sie gdzies oglaszasz, to nalezy sie z tym liczyc. Kolejna
    rzecz - nie wystawiasz rachunkow - odpadaja ci wiec klienci biznesowi,
    ktorym za lekcje jezykow płaci firma a to naprawde zyla zlota w dzisiejszych
    czasach:)

    Angie

  • 9. Data: 2007-03-15 12:52:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Wiesz, tez tak sadzilam:) Do momentu kiedy na lekcje zameldowala mi sie
    > pani z US.

    Tez kiedys udzielalem korepetycji na takich zasadach - i udzielalem ich
    nawet zonie Naczelnika mojego US :) - nie bylo zadnych konsekwencji.
    Teraz rozwinalem troche te dzialalnosc, zarejestrowalem DG i faktycznie
    rozliczam si ena prawdziwych zasadach ogolnych :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2007-03-15 14:12:01
    Od: c...@o...pl

    On 15 Mar, 12:14, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

> [...]
    > ktorym za lekcje jezykow płaci firma a to naprawde zyla zlota w dzisiejszych

    I co zrobilas, gdy zjawila sie u Ciebie pani z US? Czy ponioslas
    jakies konsekwencje? Co za to grozi, wiesz moze?

    Justa