  • 1. Data: 2007-05-24 10:29:57
    Temat: rozpowszechnianie nielegalnych danych
    Od: s...@g...com

    witam,
    wraz z innymi studentami jestem podejrzany o łamanie praw autorskich,
    dokładniej o rozpowszechnianie nielegalnych danych w sieci
    akademickiej, jest to typ wymiary p2p z tym że ja miałem uprawnienia
    moderowania tego co piszą użytkownicy na chacie tego systemu
    (konkretnie chodzi od DC). Nasze komputery zostały zabrane do
    ekspertyzy...
    Ile taka ekspertyza może trwać, jak ona przebiega?
    Czy odpowiadam za dane które na dysku się znajdowały ale już ich nie
    ma? (dysk kupiony na giełdzie, brak rachunku)
    Co robić aby jak najbardziej załagodzić tą sprawę?
    Czy może ktoś podejmie się tej sprawy w rozsądnej cenie? (sprawa w
    Poznaniu)
    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-24 17:36:54
    Temat: Re: rozpowszechnianie nielegalnych danych
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 24-05-2007 o 12:29:57 <s...@g...com> napisał(a):

    > Nasze komputery zostały zabrane do ekspertyzy...
    > Ile taka ekspertyza może trwać, jak ona przebiega?

    Od 20 minut do n dni, gdzie n - dowolna liczba naturalna.

    > Czy odpowiadam za dane które na dysku się znajdowały ale już ich nie
    > ma? (dysk kupiony na giełdzie, brak rachunku)

    W zasadzie nie - liczy sie rozpowszechnianie utworow i uzyskiwanie
    programow. Dane same w sobie nie maja specjalnego znaczenia. Ale to tak
    teoretycznie i w skrocie.

    > Co robić aby jak najbardziej załagodzić tą sprawę?

    Obecnie - nic. Poczekac na wynik ekspertyzy.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.