  • 1. Data: 2007-06-11 14:35:54
    Temat: rozporządzenia wojewody gdzie one są?
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    witma
    mam takie banalne pytanie ale nie potrafie sobie z tym poradzic mianowicie
    gdzie mozna znalezc rozporządzenia np porządkowe Wojewody i jak długo one
    obowiązują?
    pytam bo ostatnio jakiś policjant chcial mi wsadzic mandat z 54 KW (przepisy
    porządkowe) w związku z jakims rozporzadzeniem porządkowym wojewody bodajże
    z 1988 r czy to moze jeszcze obowiązywać? czy mozna gdzieś w necie znalezc
    obowiązujące rozporządzenia porzadkowe np woj. lubelskiego?
    bylbym zobowiazany za podanie mi strony z takim adresem
    pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
    pawel

  • 2. Data: 2007-06-11 18:16:16
    Temat: Re: rozporządzenia wojewody gdzie one są?
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 11 Jun
    2007 16:35:54 +0200, pawel zeznał(a):

    http://bip.lublin.uw.gov.pl/dzienniki.html

  • 3. Data: 2007-06-11 18:21:45
    Temat: Re: rozporz?dzenia wojewody gdzie one s??
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > http://bip.lublin.uw.gov.pl/dzienniki.html

    dzieki za ten adres a jak dlugo obowiazuja zarzadzenia? czy az do uchylenia?

  • 4. Data: 2007-06-11 18:32:49
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 11 Jun
    2007 20:21:45 +0200, pawel zeznał(a):

    > dzieki za ten adres a jak dlugo obowiazuja zarzadzenia? czy az do uchylenia?

    jeśli nie określają terminu obowiązywania, to tak.

  • 5. Data: 2007-06-11 18:55:41
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    niestety na tej stronie jest tylko spis tresci dziennikow urzedowych a nie
    ma mozliwosci zapoznania sie z ich trescia :(((
    albo ja nie potrafie znalezc na to sposobu :(((