  • 1. Data: 2007-06-11 12:15:34
    Temat: Akty prawne wprowadzające ograniczenia w samozatrudnieniu
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Cześć,
    Musze pogrzebać po ustawach i mam pytanie: Które konkretnie przepisy
    (ustawa, rozporządzenie etc) wprowadziły ograniczenia w samozatrudnieniu ?
    Do tej pory rozwmawiałem tylko o tym z prawnikami, czyli zasady,
    interpretacje, skutki i efekty, ale samych aktów żródłowych w ręku nie
    miałem.
    Pomozecie :)) ??
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2007-06-11 12:22:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 14:15:34 +0200, Jackare napisał(a):

> [...]
    > ? Do tej pory rozwmawiałem tylko o tym z prawnikami, czyli zasady,
    > interpretacje, skutki i efekty, ale samych aktów żródłowych w ręku nie

    KP i ustawa o PIT.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,polowanie;na;wolnosc;sl

  • 3. Data: 2007-06-11 12:42:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > KP i ustawa o PIT.

    Dzięki
    ustawa o PIT, art 5a i powiązany z nim art 10
    A orientujesz się może w którym miejscu w KP ?
    z góry dziękuję
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-06-11 12:48:24
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 14:42:05 +0200, Jackare napisał(a):

    > ustawa o PIT, art 5a i powiązany z nim art 10

    Tak, nieszczęsny art. 5a.

    > A orientujesz się może w
    > którym miejscu w KP ?

    art. 22 par. 1(1) i 1(2) kp.

  • 5. Data: 2007-06-11 12:49:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 12:48:24 +0000, Olgierd napisał(a):

    > art. 22 par. 1(1) i 1(2) kp.

    I jeszcze w pewnym sensie art. 304, 304(1), 304(3) kp.