  • 1. Data: 2007-06-11 11:49:02
    Temat: Przepadek mienia - a co z tym mieniem dalej?
    Od: q...@w...pl

    Witam.
    Mam nadzieje, ze nie urazi was jesli zapytam o to tutaj(nie bardzo
    jest gdzie).
    A pytanie mam takie: co sie dzieje, jezeli policja zarekwiruje mi
    dysk(no to on jest w depozycie policyjnym, potem jest przekazany wyzej
    - do prokuratury), rozprawa, po rozprawie:"(...) przepadku mienia w
    postaci dysku twardego <marka>/<numer/seryjny> (...)" i co z tym
    dyskiem dalej? Przetrzymuja je? Wyrzucaja? 'Utylizuja'? Bo watpie coby
    przegladali...(koszta?). Z gory dzieki.

    Pozdrawiam,
    qwe

  • 2. Data: 2007-06-11 22:03:44
    Temat: Re: Przepadek mienia - a co z tym mieniem dalej?
    Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

    Z tego co wiem to potem wedruje do urzedu skarbowego i jest sprzedawany na
    licytacji.
    A przegladali go chyba wczesniej zeby znalezc cos o co mozna by sie
    przyczepic

  • 3. Data: 2007-06-12 13:48:09
    Od: q...@w...pl

    On 12 Cze, 00:03, "Krzysiek" <k...@g...pl> wrote:

    > Z tego co wiem to potem wedruje do urzedu skarbowego i jest sprzedawany na
    > licytacji.
    > A przegladali go chyba wczesniej zeby znalezc cos o co mozna by sie
    > przyczepic

    Czyszcza je jakos?
    Tzn, jakie jest prawdopodobienstwo, ze to co tam bylo na dysku wpada w
    rece osob trzecich?

  • 4. Data: 2007-06-12 14:03:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    q...@w...pl napisał(a) :
    > Czyszcza je jakos?
    > Tzn, jakie jest prawdopodobienstwo, ze to co tam bylo na dysku wpada w
    > rece osob trzecich?

    Szczerze? Nie sądzę, żeby je czyścili w sposób uniemożliwiający
    odzysk danych. Na takie zabawy nie ma czasu. Pewnie format i już.
    A to, jak pewnie wiesz, nie stanowi żadnej przeszkody w
    odczytaniu "usuniętych" danych.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2007-06-12 18:17:15
    Od: q...@w...pl

    On 12 Cze, 16:03, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Szczerze? Nie s dz , eby je czy cili w sposób uniemo liwiaj cy
    > odzysk danych. Na takie zabawy nie ma czasu. Pewnie format i ju .
    > A to, jak pewnie wiesz, nie stanowi adnej przeszkody w
    > odczytaniu "usuni tych" danych.

    Jeszcze jedno pytanie - jak wygl da taka licytacja? Gdzie si odbywa
    itd...? Oprócz samego przedmiotu
    licytuj cy dostaje jakie informacje nt. tego dysku?