  • 1. Data: 2006-10-25 11:52:15
    Temat: rozdzielność majątkowa
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Witam
    mam pytanie:

    Czy można ustalic rozdzielność majatkową przez sąd , bo współmałżonek
    odmawia podpisania u notariusza
    własnie tej umowy i chcę wiedzieć czy mozna uzyskać to sądownie, jak długo
    trwa takie coś (ile rozpraw),
    jak długo sie to uprawomocnia, ile to kosztuje?? Wszystko to odbywa sie w
    tle trwajacej sprawy rozwodowej.

    pozdrawiam

    bartek

  • 2. Data: 2006-10-25 13:07:56
    Temat: Re: rozdzielność majątkowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bart" <b...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    > mam pytanie:
    >
    > Czy można ustalic rozdzielność majatkową przez sąd , bo współmałżonek
    > odmawia podpisania u notariusza

    można.
    co do czasu to ci nie powiem, pewnie możesz to wnieść an pierwszej rozprawie
    i pewnie od razu zapadnie decyzja.
    Co do ceny to nie mam pojęcia. Normalnie jakieś 500-600 zł.
    Ale nie wiem jak w przypadku sądowego ustanowienia rozdzilności. Czy nie
    jest to już "wliczone w cenę".

  • 3. Data: 2006-10-25 14:12:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bart napisał(a):

    > Wszystko to odbywa sie
    > w tle trwajacej sprawy rozwodowej.

    wyrok rozwodowy da Ci dokładnie to samo, więc po co ci ta sprawa?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-10-25 19:45:35
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    stern wrote:

    > wyrok rozwodowy da Ci dokładnie to samo, więc po co ci ta sprawa?

    Bo rozwód może trochę potrwać a w tym czasie małżonek może narobić długów.

  • 5. Data: 2006-10-26 03:25:28
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Bo rozwód może trochę potrwać a w tym czasie małżonek może narobić długów.

    i co z tego?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 6. Data: 2006-10-26 03:28:19
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Bo rozwód może trochę potrwać a w tym czasie małżonek może narobić długów.

    jej długi jej sprawa, dalej nie widzę problemu

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911