  • 21. Data: 2007-06-03 18:34:41
    Temat: Re: rozbój??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    j...@o...pl pisze:

    > to jaki mam cel zeby kogos na nia napuszczac

    Czyny bez celu mają charakter chuligański ...

    Ty się lepiej tłumacz przed prokuratorem i w sądzie a nie tu.

    Mi tam w sumie wszystko jedno czy to zrobiłeś, czy nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 22. Data: 2007-06-03 18:36:11
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 20:34, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ty się lepiej tłumacz przed prokuratorem i w sądzie a nie tu.
    >
    > Mi tam w sumie wszystko jedno czy to zrobiłeś, czy nie.

    tak z ciekawosci to kim pan jest z zawodu??

  • 23. Data: 2007-06-03 18:41:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    j...@o...pl pisze:

    > tak z ciekawosci to kim pan jest z zawodu??

    architektem ...

  • 24. Data: 2007-06-03 19:19:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1180892702.712385.183930@w5g2000hsg.googlegroup
    s.com
    j...@o...pl <j...@o...pl> pisze:

    > po przeczytanych postach odnosze wrazenie ze tu sami psychologowie ;)
    > pomocy to ja potrzebuje ale w innej sprawie ........
    To nie znaczy, że możesz oczekiwać tolerowaia twojego tumaństwa.
    Nawet cytować poprawnie nie umiesz.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2007-06-03 19:53:33
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On 3 Cze, 20:17, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > j...@o...pl pisze:

    niewiem czy to roznica ale ja nie mam podżegania do rozboju tylko do
    pobicia.

    --------------------

    Byłeś na miejscu i nie próbowałeś powstrzymac kolegów ???

    Pozdro Przemek

  • 26. Data: 2007-06-03 21:59:37
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-06-2007 o 19:38:48 <j...@o...pl> napisał(a):

    > kolego zanim zwrucisz mi uwage,to przeczytaj co sam napisałes ;)

    Je tam, to jedna z najpopularniejszych literowek. Nie dosc, ze 'y' i' u'
    leza obok siebie na klawiaturze, dosc podobnie wygladaja, to jeszcze w
    jez. rosyjskim 'y' to 'u'.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 27. Data: 2007-06-03 23:07:25
    Od: "to0l" <q...@g...pl>

    j...@o...pl napisał(a):

    [...]

    Mam nadzieję że wyrok będzie surowy. A na przyszłość zmień wygodny dres na
    normalne ubranie i zadawaj sie z dobrze wychowanymi ludźmi a prawo zacznie być
    po twojej stronie. Jeśli ta sytuacja cię niczego nie nauczy marny twój los.
    --
    Pozdrawiam!
    to0l

  • 28. Data: 2007-06-03 23:40:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-03 19:29 j...@o...pl pięknie wystukał/a:

    > niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.

    To niech Ci słownik sprawdza byki przed wysłaniem i poprawiaj.

    --
    animka

  • 29. Data: 2007-06-04 05:27:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 3 Cze, 17:36, "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:

    > wcale ich do tego nie namawialem ani nikogo nie biłem a to ze tak
    > zeznaja to jest ich sposub obrony (nawet zastanawiam sie czy nie
    > wziasc tego zarzutu na siebi aby ich choc troche odciażyc) ani nikogo
    > nie biłem

    I niech to będzie dla ciebie nauczka, aby ostrożniej dobierać sobie
    znajomych.

  • 30. Data: 2007-06-04 11:37:38
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 21:19, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    ooglegroups.com
    > j...@o...pl <j...@o...pl> pisze:

    > To nie znaczy, że możesz oczekiwać tolerowaia twojego tumaństwa.

    ale ja wcale nie oczekuje tolerancji od ludzi którzy jej nie
    posiadaja...