  • 31. Data: 2007-06-04 11:38:11
    Temat: Re: rozbój??
    Od: j...@o...pl

    On 3 Cze, 21:53, "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>
    wrote:
    > Użytkownik <j...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:1180895193.592049.260310@p47g2000hsd.
    googlegroups.com...

    > niewiem czy to roznica ale ja nie mam podżegania do rozboju tylko do
    > pobicia.
    >
    > --------------------
    >
    > Byłeś na miejscu i nie próbowałeś powstrzymac kolegów ???
    >
    > Pozdro Przemek

    oczywiscie ze probowalem ale udalo sie tylko jednego

  • 32. Data: 2007-06-04 13:31:50
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    wrote:
> [...]
    >
    > Pozdro Przemek

    oczywiscie ze probowalem ale udalo sie tylko jednego
    ------------------------

    To już coś i to w sądzie możesz powtórzyc. Zawsze coś na plus dla Twej
    osoby.

    Pozdrawiam Przemek

  • 33. Data: 2007-06-04 15:25:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > --------------------
    >
    > Byłeś na miejscu i nie próbowałeś powstrzymac kolegów ???

    a to jakis obowazek ?
    :)

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 34. Data: 2007-06-04 15:42:11
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f41ats$r2a$2@inews.gazeta.pl...

    > a to jakis obowazek ?
    > :)

    Zwykła przywoitośc i uczciwośc, to chyba więcej niż obowiązek.

    Pozdrawiam Przemek

  • 35. Data: 2007-06-05 05:58:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f41ats$r2a$2@inews.gazeta.pl...

    > Zwykła przywoitośc i uczciwośc, to chyba więcej niż obowiązek.

    on sie pytal o odpowiedzialnosc karna a nie moralna :)

  • 36. Data: 2007-06-07 23:41:45
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    j...@o...pl napisał(a):

    > niestety mam dysortografie,nic na to nie poradze.

    jestes tylko zwykłym rzezimieszkiem, czego oczekujesz, rozgrzeszenia?

    --

    ! LÓNDÓN ! PÓRIS ! BÓRLIN !
    ! VVÓŁBRZÓCH ! ÓLKÓSZ !

  • 37. Data: 2007-06-07 23:42:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    MarcinJM napisał(a):

    > Ja puszczam baki w towarzystwie, nic na to nie poradze.
    > Glupie tlumaczenie. Sa slowniki sprawdzaace pisownie "w locie".
    > Ta slawetna dysortografia to w 90% brak oczytania i lenistwo.

    chamstwo i wujkojebstwo

    --

    ! LÓNDÓN ! PÓRIS ! BÓRLIN !
    ! VVÓŁBRZÓCH ! ÓLKÓSZ !