  • 1. Data: 2007-01-12 21:29:27
    Temat: rower / zwrot dokumentow
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Witam

    Mam taki oto problem:
    Miesiac temu sad wydal wyrok, zgodnie z ktorym nie moge przez okres 1 roku
    prowadzic rowerow i motocykli.
    Dzisiaj dostalem pismo mowiace, ze mam zwrocic dokumenty uprawniajace do
    poruszania sie rowerami i motocyklami i od czasu zlozenia tych dokumentow
    zakaz bedzie liczony.
    Nie mam i nigdy nie mialem zarowno prawa jazdy kat A jak rowniez karty
    rowerowej.

    W zwiazku z tym proste pytanie:
    Co wiec mam im dac? :)

    z gory dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam
    Bizon

  • 2. Data: 2007-01-12 21:44:01
    Temat: Re: rower / zwrot dokumentow
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    bizon napisał(a):
> [...]
    > zakaz bedzie liczony.
    > Nie mam i nigdy nie mialem zarowno prawa jazdy kat A jak rowniez karty

    Dowód osobisty ;-D ?
    W końcu uprawnia do kierowania rowerem i motocyklem...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2007-01-12 22:21:10
    Od: "tekaen" <t...@g...pl>

> [...]
    > poruszania sie rowerami i motocyklami i od czasu zlozenia tych dokumentow

    Zglaszasz się do Wydziału Komunikacji w Starostwie/UM i składasz
    oświadczenie że nie posiadasz uprawnień na kat A. Od tego momentu biegnie Ci
    kara.

  • 4. Data: 2007-01-12 22:22:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    bizon wrote:
> [...]
    > poruszania sie rowerami i motocyklami i od czasu zlozenia tych dokumentow

    Egzemplarz Dziennik Ustaw, w którym opublikowano prawo o ruchu drogowym.

  • 5. Data: 2007-01-13 08:47:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Dowód osobisty ;-D ?
    > W końcu uprawnia do kierowania rowerem i motocyklem...

    Bredzisz.