  • 1. Data: 2005-01-10 21:38:47
    Temat: ridżest dajdżest - sonsabicze
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Pisownia zamierzona.
    Przysłali żonie kopertę informując, że może wygrać, ale musi kupic coś i
    tak dalej.
    Skąd mają adres pojęcia nie mam.
    Nic im nie wysyłała, a na dodatek na żadnej kartce nie informują skąd
    mają adres.

    Co można z tym zrobić?

    zyga

  • 2. Data: 2005-01-10 22:09:37
    Temat: Re: ridżest dajdżest - sonsabicze
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 10 Jan 2005 22:38:47 +0100, doszła do
    mnie wiadomość <crusss$il1$1@nemesis.news.tpi.pl>, w której czytam:

    >Co można z tym zrobić?

    Jak nie farbuje, to podetrzeć d...
    Szkoda na nich czasu.
    --
    Tomasz Jasiński.

  • 3. Data: 2005-01-11 00:35:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:crusss$il1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co można z tym zrobić?

    Podpałka, jaskółka. Do tyłka chyba za twarde, bo oni to na półkartonie
    drukują. i to śliskim, więc się gówno rozmazuje. Albo wyrzuć do kosza.
    Pewnie żona brała udział jakiejś promocji, gdzie było drobnym maczkiem, ze
    wyraża zgodę na udostępnienie danych osobowych.

  • 4. Data: 2005-01-11 07:36:41
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl>

    > Pewnie żona brała udział jakiejś promocji, gdzie było drobnym maczkiem,
    > ze
    > wyraża zgodę na udostępnienie danych osobowych.

    Niekoniecznie. Ostatnio dostałem od nich !! pocztówkę !! na której było
    zdjęcie jadącego samochodu który wjeżdżał do mojego miasta (na co wskazywał
    znak drogowy E-17) i który to podobno mogę wygrać, moje nazwisko, imię,
    adres. Dostałem też cały zestaw śmieci jakieś wygrane po 500.000 zł itp,
    oczywiście przesyłka została rozczłonkowana na niszczarce do dokumentów i
    umieszczona w koszu na śmieci przeznaczonym na papier. Daję głowę, że na
    101% nigdy nic nie podpisywałem, nie brałem udziału w konkursach i wogóle
    zazwyczaj zanim coś podpisze to czytam wszystkie najdrobniejsze druczki więc
    nie udostępniałem swoich danych osobowych. A już na pewno nie dla RD. Więc
    skąd mają moje dane listowni spamerzy ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-01-11 07:41:02
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com>

    ... i Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> [...]
    > tak dalej.
    > Skąd mają adres pojęcia nie mam.
    > Nic im nie wysyłała, a na dodatek na żadnej kartce nie informują skąd
    Małymi literkami stoi ze sprzedał im to TVN. Ford Mondeo wlasnie w
    drodze.:-)))))

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )

  • 6. Data: 2005-01-11 08:18:53
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Tue, 11 Jan 2005 08:36:41 +0100, na pl.soc.prawo, SQ9HHL napisał(a):

> [...]
    > nie udostępniałem swoich danych osobowych. A już na pewno nie dla RD. Więc

    Na pewno nie czytasz dokładnie ;)
    Moja żona też takie coś dostała i na dole drobnym maczkiem pisze że dane
    osobowe uzyskali z firmy "Otto Poland Sp. z o.o. " w której kiedyś żona coś
    kupiła.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-01-11 11:01:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    więc
    > nie udostępniałem swoich danych osobowych. A już na pewno nie dla RD.

    no to juz wiem skad maja. Kilka lat temu rozelsano do wszystkich polakow
    taka
    ankiete (dotcyczaca produktow na rynku) mogles tam wyrazic zgode na
    otrzymywanie roznych probek
    bajerkow itp spraw. Jezlei to odeslales to stad maja twoj adres. Wiem ze
    to oni
    gdyz dziewczyna brata kilka lat temu wypelnila te ankiete wpisala swoje
    imie nazwisko i nasz
    adres. Taka sama pocztowka do nas (na nia) przyszla.

    Ale sa jescze inne firmy ktore nadsylaja takie gowna, dane osobowe
    sprtzedaje im
    PKO SA !!!! podobnie jak powyzej tyle ze nic nei bylo do nich wysylane.
    Babcia zlecila wysylanie wyciagow na ansz adres na czas gdy byla w
    stanach,
    tylko oni mieli kombinacje "Nasz adres + dane babci"

    P.

  • 8. Data: 2005-01-11 12:36:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Małymi literkami stoi ze sprzedał im to TVN. Ford Mondeo wlasnie w
    > drodze.:-)))))

    skłaniam się ku otto, ale to było ze 4 lata temu

    forda mondeo to ja miałem w środę na tyłku
    i film nawet nakręcili

    zyga

  • 9. Data: 2005-01-11 16:57:13
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 1/10/2005 10:38 PM, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> [...]
    > tak dalej.
    > Skąd mają adres pojęcia nie mam.
    > Nic im nie wysyłała, a na dodatek na żadnej kartce nie informują skąd

    W przyszłości podając dane osobowe w róznych dziwnych miejscach, typu
    promocja w supremarkecie wprowadzaj drobne błędy w danych osobowych -
    będziesz znał źródło pochodzenia danych.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2005-01-11 19:29:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > W przyszłości podając dane osobowe w róznych dziwnych miejscach, typu

    nie biorę udziału w żadnych promocjach, wypełnianiu kuponów

    > promocja w supremarkecie wprowadzaj drobne błędy w danych osobowych -
    > będziesz znał źródło pochodzenia danych.

    nie ucz ojca ... ;-)

    zyga