    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ridżest dajdżest - sonsabicze
    Date: Tue, 11 Jan 2005 12:01:08 +0100

> [...]
    > znak drogowy E-17) i który to podobno mogę wygrać, moje nazwisko, imię,
    > adres. Dostałem też cały zestaw śmieci jakieś wygrane po 500.000 zł itp,
    > oczywiście przesyłka została rozczłonkowana na niszczarce do dokumentów
    > umieszczona w koszu na śmieci przeznaczonym na papier. Daję głowę, że na
    > 101% nigdy nic nie podpisywałem, nie brałem udziału w konkursach i
    wogóle
    > zazwyczaj zanim coś podpisze to czytam wszystkie najdrobniejsze druczki
    więc
    > nie udostępniałem swoich danych osobowych. A już na pewno nie dla RD.
    Więc
    > skąd mają moje dane listowni spamerzy ?

    no to juz wiem skad maja. Kilka lat temu rozelsano do wszystkich polakow
    taka
    ankiete (dotcyczaca produktow na rynku) mogles tam wyrazic zgode na
    otrzymywanie roznych probek
    bajerkow itp spraw. Jezlei to odeslales to stad maja twoj adres. Wiem ze
    to oni
    gdyz dziewczyna brata kilka lat temu wypelnila te ankiete wpisala swoje
    imie nazwisko i nasz
    adres. Taka sama pocztowka do nas (na nia) przyszla.

    Ale sa jescze inne firmy ktore nadsylaja takie gowna, dane osobowe
    sprtzedaje im
    PKO SA !!!! podobnie jak powyzej tyle ze nic nei bylo do nich wysylane.
    Babcia zlecila wysylanie wyciagow na ansz adres na czas gdy byla w
    stanach,
    tylko oni mieli kombinacje "Nasz adres + dane babci"

    P.