  • 1. Data: 2005-01-10 20:56:07
    Temat: ściągnięcie należności z dłużnika
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    Witam,

    Mam dłużnika skazanego prawomocnym wyrokiem (nakaz zapłaty).
    Najwyższa pora żeby powalczyć o swoje pieniądze. Chcę sprawę oddać do
    komornika, ale nie bardzo wiem co mnie czeka.
    Nie wiem gdzie obecnie mieszka i pracuje mój dłużnik, ale wiem gdzie jest
    zameldowany.
    Czy komornik sam go będzie "ścigał", czy ja będę musiał mu w tym pomóc
    (podając info o zatrudnieniu, zamieszkaniu, majątku, itp).

    Przepraszam, jeżeli napisałem coś nie tak, ale to mój pierwszy dłużnik:)

    pozdrawiam,
    TL

  • 2. Data: 2005-01-11 23:20:21
    Temat: Re: ściągnięcie należności z dłużnika
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    Użytkownik "TL" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (podając info o zatrudnieniu, zamieszkaniu, majątku, itp).
    >
    > Przepraszam, jeżeli napisałem coś nie tak, ale to mój pierwszy dłużnik:)

    Narazencja