  • 1. Data: 2007-01-28 12:09:56
    Temat: rezygnujacy z zakupu
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    prowadze firme i sprzedaje rowneiz poprzez allegro, przedmioty warosci
    700-1000 zl, coraz czesciej zdarzaja sie mi sie sytuacje z rezygnacja
    finalizacji zakupu. Czesc oswiadcza ze nie zaplaci, czesc chce za pobraniem
    i nie odbiera towaru itp, wszytskie przedmioty sa sprzedawane w formir
    licytacji, wiec nie obowiazuje 10 dni na rezygnacje z zakupu. Od zeszlego
    tyg postanowilem troche z tym powalczyc zostaly rozeslane nakazy zaplaty w
    trybie nakazowym, w tym tyg mija ich termin, wiekszosc dalej niezaplacila,
    wiec nakaz zaplaty tarfi do komornika ( zwiekszone o koszty procesu, odsetki
    oraz koszt komornika).
    I tu moje pytanie ile z was praktykuje takie postepowanie, jaka jest
    skutecznosc komorniczego odzyskiwania dlugow, ja sie podziele a pare tygodni
    moimi doswiadczeniami, mysle ze moze to pomoc w zredukowaniu licytowania dla
    zabwy jesli wiecej osob zdecyduje sie w ten sposob dochodzi swoich praw.

  • 2. Data: 2007-01-28 12:37:01
    Temat: Re: rezygnujacy z zakupu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.01.2007 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
> [...]
    > wiec nakaz zaplaty tarfi do komornika ( zwiekszone o koszty procesu, odsetki

    Ja się na tym za bardzo nie znam, ale MSZ nie masz najmniejszych podstaw
    do występowania w trybie nakazowym.

    --
    Marcin