  • 1. Data: 2007-01-28 12:21:04
    Temat: Prawo do urlopu w przypadku zmiany pracy?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Hej, mam kolejne nurtujace mnie pytanie.

    W przypadku przechodzenia z jednej pracy do drugiej, co dzieje sie z
    urlopem wypoczynkowym?

    Czy niewykorzystany urlop przechodzi do nowej pracy?
    Czy jesli zostanie mi wyplacony ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany
    urlop to oznacza to ze w nowej pracy do konca roku ten urlop nie bedzie
    mi juz przyslugiwac?

    Jacek

  • 2. Data: 2007-01-28 15:20:05
    Temat: Re: Prawo do urlopu w przypadku zmiany pracy?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy niewykorzystany urlop przechodzi do nowej pracy?

    Nie.

    > Czy jesli zostanie mi wyplacony ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany
    > urlop to oznacza to ze w nowej pracy do konca roku ten urlop nie bedzie mi
    > juz przyslugiwac?

    Tak. Urlop przechodzi proporcjonalnie.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-01-28 17:38:06
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Nie.

    > Tak. Urlop przechodzi proporcjonalnie.

    Tzn. będzie ci przysługiwał w ilości zależnej od twojego wymiaru urlopu
    i ilości miesięcy przepracowanych w nowej firmie.

    Andrzej