  • 11. Data: 2008-03-16 19:50:03
    Temat: Re: rezygnacja z zakupu na aukcji i-netowej
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@n...nospam> napisał w wiadomości
    news:frj6e4$4lm$1@news2.task.gda.pl...
    > Moim zdaniem kupujący nie mogą odstąpić od umowy chyba, że sprzedawca
    > wyraźnie _zagwarantował_ że moneta będzie miała określony nakład. W innym
    > przypadku przedmiotem sprzedaży była wyłącznie moneta jako przedmiot
    > fizyczny i nie ma znaczenia stan/ilość pozostałych monet.
    >
    > Przyszłe zmiany ceny rynkowej towaru zawsze są pewnym ryzykiem przy
    > zakupie, ale ryzyko to ponosi kupujący (chyba że są dodatkowe ustalenia).

    O to wlasnie mi chodzilo, dziekuje.

    Qkam

  • 12. Data: 2008-03-17 05:58:04
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:frjtj9$t64$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja pytam czy to, ze zmienil sie naklad monety (a razem z tym jej wartosc
    > *kolekcjonerska*) moze byc podstawa do rezygnacji z kupna monety.

    odpowiedz juz dostales, w opisie aukcji nie ma wzmianki o nakladzie, wiec
    jak dla mnie nie ma podstaw do odstapienia odumowy, po prostu niepotrzebnie
    zamydliles pytanie dywagacjami o nakladzie, gdyby w tym opisie bylo jak w
    twoim pytaniu info o nakladzie ktoy nagle by siekilkukrotnie zwiekszyl,
    podstawy by jak najbardziej byly