  • 1. Data: 2008-03-15 21:48:48
    Temat: Nielegalnie zajmowany lokal mieszkaniowy
    Od: y...@w...pl

    Witam!! Czy ma ktoś z grupowiczów zna lub ma pomysł jak się pozbyć
    się osoby która nielegalnie zajmuje mieszkanie ?

  • 2. Data: 2008-03-15 21:54:35
    Temat: Re: Nielegalnie zajmowany lokal mieszkaniowy
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    y...@w...pl napisał(a):
    > Witam!! Czy ma ktoś z grupowiczów zna lub ma pomysł jak się pozbyć
    > się osoby która nielegalnie zajmuje mieszkanie ?

    Wyeksmitować na drodze sądowej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-03-15 22:05:04
    Od: y...@w...pl

    ....a jakieś inne rozwiązanie? Czy jeżeli bym zastosował wariant poza
    prawny i eksmitował osobę do miejsca zamieszkania jej rodziny? Czy
    taka możliwość wchodziła by w grę?

  • 4. Data: 2008-03-15 22:27:16
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    y...@w...pl napisał(a):
    > ....a jakieś inne rozwiązanie? Czy jeżeli bym zastosował wariant poza
    > prawny i eksmitował osobę do miejsca zamieszkania jej rodziny? Czy
    > taka możliwość wchodziła by w grę?

    Zgodnie z prawem nie możesz wyeksmitować kogoś (wyrzucić) bez wyroku
    sądu i za pomocą komornika.

    Tak więc albo się z lokatorami dogadasz, albo wyrok eksmisyjny +
    komornik do jego wykonania.

    A metody poza prawne są nieograniczone, łącznie z zabójstwem, ale to
    NTG.

  • 5. Data: 2008-03-15 22:35:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    y...@w...pl wrote:
    > ....a jakieś inne rozwiązanie? Czy jeżeli bym zastosował wariant poza
    > prawny i eksmitował osobę do miejsca zamieszkania jej rodziny? Czy
    > taka możliwość wchodziła by w grę?

    a ty jesteś komornik że możesz kogoś eksmitować?
    Inaczej to się będzie nazywał, napaść, naruszenie nietykalności
    cielesnej, naruszenie miru domowego, kradzież lub kombinacja owych.

  • 6. Data: 2008-03-15 22:38:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Mar, 22:48, y...@w...pl wrote:
    > Witam!! Czy ma ktoś z grupowiczów zna lub ma pomysł jak się   pozbyć
    > się osoby która nielegalnie zajmuje mieszkanie ?

    Czy nielegelnie to znaczy bez zameldowania?

  • 7. Data: 2008-03-15 22:40:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    y...@w...pl pisze:
    > Witam!! Czy ma ktoś z grupowiczów zna lub ma pomysł jak się pozbyć
    > się osoby która nielegalnie zajmuje mieszkanie ?

    Sprecyzuj to "nielegalnie".

    Włamali się? Wtargnęli i wyrzucili prawowitych lokatorów? A może są to
    nielegalni imigranci?

  • 8. Data: 2008-03-16 05:41:56
    Od: y...@w...pl

    Faktycznie, źle sprecyzowałem swoje pytanie L. Lokal mieszkalny
    wynajęty bez umowy, osoba / jest nią kobieta z trójką dzieci w wieku
    20,16 i 6/ wynajmująca stwierdziła, że nie zapłaci za zużyte media, i
    się nie wyprowadzi bo nie ma dokąd. Jeżeli bym ją sam spakował i
    przewiózł np. do jej rodziny ? Czy mogę zastosować takie rozwiązanie?

  • 9. Data: 2008-03-16 06:07:04
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    y...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > się nie wyprowadzi bo nie ma dokąd. Jeżeli bym ją sam spakował i
    > przewiózł np. do jej rodziny ? Czy mogę zastosować takie rozwiązanie?

    Takie rozwiązanie jest niezgodne z prawem.

  • 10. Data: 2008-03-16 06:30:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    y...@w...pl pisze:
    > Faktycznie, źle sprecyzowałem swoje pytanie L. Lokal mieszkalny
    > wynajęty bez umowy, osoba / jest nią kobieta z trójką dzieci w wieku

    To wynajęty, czy bez umowy? Zdecyduj się.

    Wynajem to umowa - może być i ustna.

    > 20,16 i 6/ wynajmująca stwierdziła, że nie zapłaci za zużyte media, i
    > się nie wyprowadzi bo nie ma dokąd. Jeżeli bym ją sam spakował i
    > przewiózł np. do jej rodziny ?

    Naruszenie miru domowego to na początek. Potem rozbój (użycie siły w
    celu zmuszenia do określonego zachowania).

    Ty idziesz do pierdla, a ona wnosi sprawę o przywrócenie posiadania,
    pokrycie kosztów (włącznie z np. psychoterapią dla tego najmłodszego
    dziecka) i zadośćuczynienie za straty moralne.

    To wariant pesymistyczny.

    Wariant optymistyczny jest taki, że dostajesz od niej, jej dzieci i ich
    kumpli łomot w obronie koniecznej przed naruszeniem miru domowego. I
    wracasz do punktu wyjścia.

    BTW: podatek dochodowy od tego najmu płaciłeś, póki ona płaciła? Bo jak
    nie, to jeszcze oberwiesz od fiskusa za zatajane dochodów i niepłacenie
    podatków.

    > Czy mogę zastosować takie rozwiązanie?

    A czy ona może cię np. zastrzelić? ;->

    Odpowiedź: może, ale jej nie wolno ;->

    Pozew o eksmisję -> modlitwa o miejsce, dokąd sąd mógłby ich eksmitować
    (gmin z reguły nie stać na lokale socjalne; możesz ewentualnie sam taki
    zafundować, a potem się sądzić z gminą o pokrycie kosztów) -> komornik z
    ewentualną pomocą policji przeprowadza eksmisję. Potem możesz ją pozwać
    o wszelkie należne sumy z kosztami postępowania włącznie.