  • 1. Data: 2004-05-11 21:48:57
    Temat: reportarz tv - czy to doniesienie o przestepstwie ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    ogladalem dwa ostatnie odcinki superwizjera o mafii paliwowej - na pierwszy
    rzut oka material gotowy dla prokuratora (struktura, powiazania, konkretnie
    wskazane osoby, wypowiedzi, itp.) i tak sie zastanawiam czy upublicznienie
    takiego materialu naklada ustawowy obowiazek np. na szefa ministerstwa
    sprawiedliwosci lub/i mswia wszczecia dochodzenia w tej sprawie ?

    jest to dla mnie szokujace ze tyle ujawnianych przez dziennikarzy afer
    naprawde grubego kalibru - normalnie zyje swoim wlasnym zyciem, zamieszani w
    nie politycy sa bezkarni, pozostali politycy najpewniej wiedza o wszystkim i
    udaja ze nic nie wiedza....
    to jakas paranoja !

    co o tym mysla uzytkownicy tej grupy ?

    p/s czy w obecnej chwili (tzn. kiedy jestesmy w unii) takie sprawy to
    wylacznie wewnetrzna sprawa naszego kraju ? chodzi mi o to ze wiele afer
    gospodarczych to jakby nie bylo duzy uszczerbek na finansach panstwa, ktore
    bedac we wspolnocie niejako nadwereza (w jakimkolwiek stopniu) finanse calej
    unii - czy mozliwe jest wobec tego aby unia wymusila (np. sankcjami) na
    naszych wladzach ukrocenie tego typu procederow (z ekonomicznego punktu
    widzenia) ?

  • 2. Data: 2004-05-12 05:48:10
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie politycy sa bezkarni, pozostali politycy najpewniej wiedza o wszystkim

    W sprawie Rywina-Michnika prezydent doradzal premierowi
    by zglosil rzecz do prokuratury. Czyli prezydent
    wiedzial o sprawie i podejrzewal, ze cos jest
    niezgodne z prawem.
    Nie zrobil tego ani premier, ani prezydent.
    I jest fajnie. Zyje sie w koncu w tym demokratycznym
    panstwie prawa...

    A obowiazek powiadomienia o przestepstwie ma sie dobrze...

    WOJSAL

  • 3. Data: 2004-05-12 09:47:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    mnie to bardziej zastanawia jedno, Reporterzy TVNu znajduja sciganych
    przestepcow a policja jakos tego nie potrafi (nie chce?)

  • 4. Data: 2004-05-12 11:48:24
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    bylo mowione ze to nie jest w interesie naszej wladzy - przeciez odmowili mu
    zelaznego listu - najwyrazniej nie na reke im te zeznania.

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:c7srrm$onn$1@inews.gazeta.pl...

  • 5. Data: 2004-05-14 14:30:10
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm>

> [...]
    > takiego materialu naklada ustawowy obowiazek np. na szefa ministerstwa
    > sprawiedliwosci lub/i mswia wszczecia dochodzenia w tej sprawie ?

    a czy nie pamietasz fragmentu w pierwszym odcinku dot. przesluchania bodajze
    Grochulskiego (nazwiska nie jestem pewien)w katowickiej prok, kiedy to po
    dziwnej interwencji prok. krajowego (!) facet przestal sypac?

    > jest to dla mnie szokujace

    dla mnie tez jest to szokujace
    Pzdr

  • 6. Data: 2004-05-14 22:34:24
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "AsDaX" <a...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Grochulskiego (nazwiska nie jestem pewien)w katowickiej prok, kiedy to po
    > dziwnej interwencji prok. krajowego (!) facet przestal sypac?

    wydaje mi sie oczywiste ze ten material powinien (w normalnym panstwie)
    sluzyc jako dowodowy a odpowiednie organa powinny czuc sie w obowiazku
    zajecia sie sprawa... dziwne ze nagle ten temat ucichl (byla tylko jedna
    wzmianka w GW na temat sledztwa tvn-u), mam cicha nadzieje ze jak (jesli)
    powstanie komisja d/s orlenu to ta sprawa sama (lub z pomoca mediow)
    wyplynie.

    pzdr.

    p/s zadaje sobie pytanie... kiedy to wszystko (ta choroba) sie skonczy
    to oczywiscie pytanie retoryczne