  • 1. Data: 2006-08-23 18:10:07
    Temat: renta rodzinna - ciągłość nauki
    Od: Nilak <n...@g...USUNTO.pl>

    Witam

    Na jakiej zasadzie jest wypłacana renta rodzinna w okresie wakacji w
    przypadku zmiany szkoły uczelni. tj. Liceum -> Studia. Studia inż. ->
    Studia mgr. Przejrzałem ustawę o rentach ale nie mogę znaleźć
    dokładnej definicji pobierania nauki i co w związku z "niezawinionymi"
    przerwami w nauce.

    Pozdrawiam Wojtek.

  • 2. Data: 2006-08-23 19:25:57
    Temat: Re: renta rodzinna - ciągłość nauki
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Nilak" <n...@g...USUNTO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Studia mgr. Przejrzałem ustawę o rentach ale nie mogę znaleźć
    > dokładnej definicji pobierania nauki i co w związku z "niezawinionymi"

    Nie ma dla ZUS nie zawinionej przerwy, tylko jest przerwa i wówczas renta
    nie należy się.
    Po rozpoczęciu nauki w drugiej szkole ponownie składa się papiery ze szkoły
    do ZUS o wypłatę renty w czasie nauki.