  • 11. Data: 2005-01-19 23:51:58
    Temat: Re: religia
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Dzięki, ale temat mnie nie interesuje, za lame przepraszam.

  • 12. Data: 2005-01-20 00:22:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    odi wrote:
    > Czy jesli palenie marihuany jest moim obrzedem religijnym to czy
    > mam prawo do wykonywania tej czynnosci legalnie na terenie naszego
    > kraju ? Bo jesli czlowiek ma prawo do wolnosci wyznaniowej to chyba
    > moze wykonywac obrzedy swojej religji prawda?

    Hmmm... Czyli nie potępiałbyś wyznawcy religii Azteków, który dokonałby
    rytualnego wyrwania 'na żywca' serca ludzkiej ofierze?

  • 13. Data: 2005-01-20 00:26:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    odi wrote:
> [...]

    Dlaczego nie odpowiedziałeś na pytanie?

    > http://www.thc-ministry.org/index1.htm

    Mam zrobić stronkę domagającą się praw dla religii z ludzkimi ofiarami? ;)

    PS: może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale Polska nie podlega
    jurysdykcji USA, więc możesz sobie tę stronę pod tramwaj podłożyć...

  • 14. Data: 2005-01-20 05:35:53
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Reader rzecze:

    Łaskawie wybaczam...

    Pozdrawiam
    Będący w temacie :)
    --
    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite WPKONTAKT:rav_q
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk

  • 15. Data: 2005-01-20 07:02:29
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 01:26:28 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Dlaczego nie odpowiedziałeś na pytanie?

    zgadnij

    > Mam zrobić stronkę domagającą się praw dla religii z ludzkimi ofiarami?

    nie

    > PS: może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale Polska nie podlega
    > jurysdykcji USA, więc możesz sobie tę stronę pod tramwaj podłożyć...

    tak też myślałem, ale chciałem się upewnić ... z resztę gdyby było
    to możliwe to już ktoś by dawno na to wpadł, dzięki za odpowiedzi

    --
    odi

  • 16. Data: 2005-01-20 07:07:41
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Wed, 19 Jan 2005 23:05:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    wrote:

    > A potem se trafk? zapalimy z tym przygupem, co mu obrz?dy nakazuj? paliae
    > marych? ... OK?

    nie jestem przyglupem, ani nic mi nie nakazuje niczego robic ..
    przeczytalem
    cos (przez przypadek) na stronce ktorej adres podawalem i chcialem sie
    upewnic czy takie cos jest mozliwe, a porownywanie palenia trawy do ofiar
    w ludziach tez jest bezsensu bo palacz marihuany nie robi szkody nikomu,
    jedynie
    sombie IMO, kolega ma przez to problemu i chce mu jakos pomoc, dziekuje za
    wyrozumialosc co niektorym.

    ps. czy to prawda, ze ma wejsc w zycie ustawa, wg. ktorej mozna bezkarnie
    posiadac jakas ilosc srodkow oduzajacych (tak jak bylo kiedys) ?

    --
    odi

  • 17. Data: 2005-01-20 07:09:22
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 01:22:35 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Hmmm... Czyli nie potępiałbyś wyznawcy religii Azteków, który dokonałby
    > rytualnego wyrwania 'na żywca' serca ludzkiej ofierze?

    Jezeli wyrywalby sobie to nie .. jezeli komus to tak

    --
    odi

  • 18. Data: 2005-01-20 07:52:58
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Johnson wrote:

    > Pomyśl.
    > A jeśli moja religia obejmuje składanie ofiar z ludzi? To chyba mam prawo do
    wolności wyznaniowej i
    > wykonywać swoje obrzędy?

    jak w takim razie wyglada klasyfikacja spozywania wina w trakcie
    uroczystosci rzymskokatolickich przez kaplana (i nie tylko:) tejze,
    obrzadku dokonuje sie w roznych miejscach, w tym i na swiezym powietrzu

    --
    careful with that axe Eugene!

  • 19. Data: 2005-01-20 22:22:31
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "odi" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ps. czy to prawda, ze ma wejsc w zycie ustawa, wg. ktorej mozna bezkarnie
    > posiadac jakas ilosc srodkow oduzajacych (tak jak bylo kiedys) ?

    To prawda. Tu masz kilka art. tej ustawy:
    "Art.5. Z dniem 1.01.2006 znosi sie zakaz posiadania i uzywania wszelkich
    srodkow odurzajacych.
    Art.8. Kazdy obywatel RP ma prawo do swobodnego dostepu to wszelkich srodkow
    odurzajacych, zarowno pochodzenia naturalnego jak i syntetycznego.
    Art.8a. Osoby niepelnoletnie maja prawo do bezplatnego otrzymywania
    wymienionych w Art.8 uzywek w ilosci przeznaczonej na wlasny uzytek.
    Art.12. Kazdy pelnoletni obywatel RP ma obowiazek posiadania przy sobie co
    najmniej 20g. srodkow odurzajacych tzw. "miekkich", a w swoim miejscu
    zamieszkania 40g. srodkow odurzajacych tzw. "twardych".
    Art.13. Zlamanie Art.12 Ustawy zagrozone jest kara pozbawienia wolnosci do
    lat 5 za wyjatkiem gdy:
    a. Obywatel lamiacy przepis zobowiaze sie do wyprodukowania w ciagu 30 dni,
    na wlasny koszt, 12kg dowolnych srodkow odurzajacych i przekaze je
    bezplatnie, za pokwitowaniem do najblizszej organizacji charytatywnej.
    b. Na miejscu, przy funkcjonariuszach Policji, w ciagu 10 sekund wypali
    skreta z marihuany, po czym wykona serie 80 podskokow na jednej nodze, w
    czasie nie dluzszym niz 20 sekund, spiewajac jednoczesnie piosenke
    Cz.Niemena "Dziwny jest ten swiat", nie tracac przy tym rownowagi."

    A.

  • 20. Data: 2005-01-21 12:25:40
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości news:41EF635A.D2BB93F1@pf.pl...

    > jak w takim razie wyglada klasyfikacja spozywania wina w trakcie
    > uroczystosci rzymskokatolickich przez kaplana (i nie tylko:) tejze,
    > obrzadku dokonuje sie w roznych miejscach, w tym i na swiezym powietrzu

    Dzieki swiatle nam panujacemu konkordatowi (nie wiem, czy ktos pamieta -
    wprowadzonemu kuchennymi drzwiami przez Jana Marie Rokite za rzadow
    Suchockiej) Kosciolowi Katolickiemu wolno wszystko.

    Dlatego predzej sobie reke odgryze niz oddam glos na tego "pana".