  • 1. Data: 2005-01-19 21:49:35
    Temat: religia
    Od: odi <o...@o...pl>

    Czy jesli palenie marihuany jest moim obrzedem religijnym to czy
    mam prawo do wykonywania tej czynnosci legalnie na terenie naszego
    kraju ? Bo jesli czlowiek ma prawo do wolnosci wyznaniowej to chyba
    moze wykonywac obrzedy swojej religji prawda?

    --
    odi

  • 2. Data: 2005-01-19 21:52:37
    Temat: Re: religia
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    odi napisał(a):
> [...]
    > kraju ? Bo jesli czlowiek ma prawo do wolnosci wyznaniowej to chyba
    > moze wykonywac obrzedy swojej religji prawda?

    Pomyśl.
    A jeśli moja religia obejmuje składanie ofiar z ludzi? To chyba mam prawo do wolności
    wyznaniowej i
    wykonywać swoje obrzędy?

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-19 21:54:50
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Tak, oczywiście, a kto wyznaje Satanizm ma prawo do składania ofiar krwawych
    z ludzi ... a potem dla relaksu może zapalić jointa, o ile religia pozwoli

    pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2005-01-19 22:01:46
    Od: odi <o...@o...pl>

    http://www.thc-ministry.org/index1.htm

    --
    odi

  • 5. Data: 2005-01-19 22:02:01
    Od: odi <o...@o...pl>

  • 6. Data: 2005-01-19 22:05:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Reader" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, oczywiście, a kto wyznaje Satanizm ma prawo do składania ofiar
    > krwawych
    > z ludzi ...

    Aha!... to dlatego nie było procesu ZOMOwca, mordercy Grzesia Przemyka
    (ucznia warszawskiego liceum, zakatowanego pałą podczas demonstracji za
    czasów hunty generała Jaruzelskiego i rządów komunistycznej mafii z PZPR,
    która do dzisiaj nas okrada i oszukuje).

    Czy zatem można złożyć ofiarę z członków SLD, którzy nas oszukiwali i
    generała Jaruzelskiego?
    That'd be so cool! :)

    A potem se trafkę zapalimy z tym przygupem, co mu obrzędy nakazują palić
    marychę ... OK?
    I wreszcie nastanie sprawiedliwość

    ;)

  • 7. Data: 2005-01-19 22:18:22
    Od: "ShinningOnes" <r...@u...prv.pl>

> [...]
    krwawych
    > z ludzi ... a potem dla relaksu może zapalić jointa, o ile religia pozwoli

    W Satanizmie nie sklada sie krwawych ofiar,proponuje sie douczyc w temacie.
    Jezeli juz sa takowe to w Diabolizmie a to juz inna para kaloszkow.
    Lektura obowiazkowa Anton Szandor La Vey "Biblia Satanistyczna"

    ShinningOne:)
    http://www.czaruj-z-nami.prv.pl
    http://www.newage.prv.pl/

  • 8. Data: 2005-01-19 22:19:53
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    > http://www.thc-ministry.org/index1.htm

    Taka strone to se kazdy moze zrobic.

  • 9. Data: 2005-01-19 22:37:25
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    odi wrote:

    > http://www.thc-ministry.org/index1.htm

    To się przeprowadź do Michigan a nie zawracaj nam głowę takimi
    głupotami. MSPANC

    --
    Daniel Wieszczycki

  • 10. Data: 2005-01-19 23:41:04
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Sluchaj w Holandii mozesz palic konopie az zrobisz sie zielony w weekendy sa
    tanie polaczenia jaki masz problem sobota niedziela odprawiasz obrzedy i
    wracasz do ciemnogrodu.