    From: "Rocky" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rekojmia - czy w danej sytuacji obowiazuje ?
    Date: Wed, 18 Feb 2004 09:36:40 +0100

    witam

    mam pytanie odnosnie mojej odpowiedzialnosci za sprzedany towar.

    otoz sprzedalem pewna elektroniczna rzecz prywatnie (bez faktur,
    dzialalnosci gospodarczej itp).
    kupujacym byl znajomy, wzial towar prawie miesiac temu (dokladnie minelo 26
    dni kalendarzowych, 18 roboczych).
    przy sprzedazy nie sprawdzil dzialania urzadzenia (nie bylo technicznych
    mozliwosci).
    w momencie sprzedazy urzadzenia bylo ono sprawne (korzystalem z niego
    wczesniej).
    po 26 dniach dostalem info ze zakupione urzadzenie nie dziala.

    mam pytanie czy obowiazuje mnie po takim czasie jakas rekojmia, czy
    zobowiazanie do zwrotu pieniedzy?
    gdzie szukac regulacji prawnych w tym zakresie ?

    P.S.
    oczywiscie ze znajomym sprawe ureguluje, ale interesuje mnie jak to wyglada
    z prawnego punktu widzenia :)

    ---
    Rocky