eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja towaru tylko z oryginalnbym opakowaniem › reklamacja towaru tylko z oryginalnbym opakowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!p
    wr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tp
    internet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mily" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja towaru tylko z oryginalnbym opakowaniem
    Date: Tue, 28 Oct 2003 23:29:46 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <bnmqnm$pih$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: tj218.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067380279 26193 80.54.22.218 (28 Oct 2003 22:31:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Oct 2003 22:31:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:172754
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam i prosze o porade:

    Zakupilem Neostrada w TPSA wraz z zestawem instalacyjnym lecz wystepuje
    pewien problem z usluga.
    Moze byc to kwestia zlej linni telefonicznej, lub tez - co bardziej
    prawdopodobne - problem tkwi w komputerze lub tez sam modem jest uszkodzony.

    Pan z infolinii ( na ktorej zglasza sie wszelkie problemy i reklamacje )
    polecil przetestowanie modemu na innym komputerze, lecz po tym jak
    wykluczylem taka mozliwosc ( nie kazdy ma czas i ochote wozic tam i z
    powrotem przez pol miasta komputer od znajomych ), polecil wymiane modemu.
    Problem w tym, ze na "Warunkach gwarancji zestawu instalacyjnego" zobaczylem
    taki punkt:

    "gwarant zapewni bezplatne usuniecie wady objetej gwarancja w terminie 14
    dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego zestawu instalacyjnego w
    oryginalnym opakowaniu i dowodem zakupu."

    Mniejsza o to, ze u mnie nie chodzi o naprawe modemu, gdzyz nawet nie
    wiadomo, czy jest on uszkodzony, tylko o oddanie starego i otrzymanie
    nowego, ale problem w tym, ze nie mam wiekszosci oryginalnego opakowania, a
    ta czesc, ktora zostala jest pogieta i naderwana ( chodzi o zwykle
    pudelko ).
    Czy w takim razie ktos moze robic mi problemy?
    Czy w ogole tak sformulowane punkty zawarte w gwarancji, sa wiazace?
    Nie jestem prawnikiem, ale czytalem gdzies, ze np. sklep moze sobie wywiesic
    tabliczke, "po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzglednia sie", ale to tylko
    ma odstraszyc nadgorliwych klientow, gdyw w swietle prawa, klient i tak ma
    prawo do reklamacji w jakims tam przedziale czasowym.
    Wiem, ze u mnie sprawa ma sie inaczej, ale ciekaw jestem, jak to wyglada w
    swietle prawa.

    pozdrawiam

    "mily"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1