  • Data: 2003-10-28 23:28:55
    Temat: Re: reklamacja towaru tylko z oryginalnbym opakowaniem
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mily" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bnmqnm$pih$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "gwarant zapewni bezplatne usuniecie wady objetej gwarancja w terminie 14
    > dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego zestawu instalacyjnego w
    > oryginalnym opakowaniu i dowodem zakupu."
    >
    > Mniejsza o to, ze u mnie nie chodzi o naprawe modemu, gdzyz nawet nie
    > wiadomo, czy jest on uszkodzony, tylko o oddanie starego i otrzymanie
    > nowego, ale problem w tym, ze nie mam wiekszosci oryginalnego opakowania,
    > ta czesc, ktora zostala jest pogieta i naderwana ( chodzi o zwykle
    > pudelko ).
    > Czy w takim razie ktos moze robic mi problemy?

    Oczywiscie ze moga Ci robic problemy...Wiedziales ze musisz zatrzymac
    pudelko i jednak to olales wnioskujac z tego ze jest pogiete i naderwane ...

    Teraz to pozostaje Ci isc z usmiechem na twarzy i wmawianie im ze to sie
    przez przypadek stalo i takie tam ... Jesli beda mieli takie same sprzety to
    masz wieksza szanse ...