  • 11. Data: 2012-02-22 13:05:40
    Temat: Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajmować
    > żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń i oglnym
    > czepialstwem.
    >
    > tak że dzięki za to co wkleiłeś - znalazłem właśnie też te informacje,
    > natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotności wartości.
    >
    > tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.

    Tak czy inaczej wyslalem kiedys komputer poczta pakowana paczka na
    warunkach szczegolnych ubezpieczona przy pani w okienku. Klient na mnie
    z ryjem ze paczka uszkodzona a komputer rozjebany w drobny mak.

    Zlozylem reklamacje przy tej samej pani z okienka ktora go pakowala i
    wiesz co mi odpisali ?

    Odpisali mi ze reklamcja bezzasadna bo towar zle opakowany i moge sie
    sadzic w sadzie i pewnie powinni dopisac zebym spierdalal na drzewo.

  • 12. Data: 2012-02-22 17:38:14
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-02-22 08:59, Ariusz wrote:

    > W skrócie dostane coś powyżej 100 zł.

    A za co? Za zniszczoną kopertę?
    Przecież nic nie zginęło. :(

    --
    spp

  • 13. Data: 2012-02-22 17:54:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2012 11:38 AM, spp wrote:

    > A za co? Za zniszczoną kopertę?
    > Przecież nic nie zginęło. :(

    za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki

  • 14. Data: 2012-02-22 17:55:22
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-02-22 18:54, witek wrote:

    > za czas pracy potrzebny na powtorne wyslanie przesyłki

    Ale to już będzie _inna_ przesyłka. :)

    --
    spp

  • 15. Data: 2012-02-22 19:04:16
    Temat: Re: reklamacja na wykonanie usługi pocztowej - odszkodowanie?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 16:23:25 +0100, Bartek napisał(a):

    > może ktoś kiedyś walczył z pocztą i coś doradzi;)

    pakować przedmioty do przesyłki listowej to troche nierozsądne (kto Tobie
    doradził ? panna z okienka?), oczywiście możesz pisać reklamację, ale moim
    zdaniem dostaniesz odpowiedź, ze przedmioty przesyła się paczką pakując ją
    zgodnie z §11 regulaminu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow8.php

  • 16. Data: 2012-02-22 20:29:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2012 11:55 AM, spp wrote:

    > Ale to już będzie _inna_ przesyłka. :)

    ale to jest w związku z zawaleniem poprzedniej przesyłki.
    Pytanie tylko kto zawalił.
    Czy poczta rozwalając przesyłkę która w normalnych warunkach powinna
    dojść nienaruszona, czy nadawca pakująć ją niewłaściwie do zawartości.

  • 17. Data: 2012-02-22 20:33:45
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-02-22 21:29, witek wrote:

    > ale to jest w związku z zawaleniem poprzedniej przesyłki.

    Tak będzie twierdził klient, poczta ma inne zdanie - nie będzie
    widziiała żadnego powodu by finansować kolejne przesyłki klienta ...

    > Pytanie tylko kto zawalił.
    > Czy poczta rozwalając przesyłkę która w normalnych warunkach powinna
    > dojść nienaruszona, czy nadawca pakująć ją niewłaściwie do zawartości.

    No własnie - i dlatego mówię, że o 3,50 nie warto kruszyć kopii ...

    --
    spp

  • 18. Data: 2012-02-28 08:28:26
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Odpisali mi ze reklamcja bezzasadna bo towar zle opakowany i moge sie
    > sadzic w sadzie i pewnie powinni dopisac zebym spierdalal na drzewo.

    Trzeba nie mieć instynktu samozachowawczego żeby coś powyżej 100 zł wartości
    wysyłać PP. Ale Polak mądry po szkodzie.

  • 19. Data: 2012-02-28 08:30:25
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > On 2012-02-22 21:29, witek wrote:

    > No własnie - i dlatego mówię, że o 3,50 nie warto kruszyć kopii ...

    3,50 x 2 bo za doręczenie z powrotem nieodebranego listu też musiał
    zapłacić.

  • 20. Data: 2012-02-28 18:06:41
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-02-28 09:30, Kriss wrote:

    > 3,50 x 2 bo za doręczenie z powrotem nieodebranego listu też musiał
    > zapłacić.

    Wiem*, i własnie tę część umowy mam na myśli. W końcu list był
    dostarczony ale muchy w nocie miał odborca ... ;)

    *- byłem ciekaw czy ktoś to zauważy... ;)
    --
    spp