  • 1. Data: 2012-02-21 10:37:59
    Temat: Problemy z windykacją
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    Masz poblemy z nieuczciwa windykacja? Czujesz sie oszukany(a) przez
    wierzyciela? Padle(a)s ofiara nieuczciwej sprzedazy swojego dlugu zwlaszcza
    do KRUK S.A lub Intrum Justitia? Pisz na priv lub zadzwon +48.793 628 049

    Pzdr
    ESD

  • 2. Data: 2012-02-21 13:39:46
    Temat: Re: Problemy z windykacją
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/21/2012 4:37 AM, ESD wrote:
> [...]
    > do KRUK S.A lub Intrum Justitia? Pisz na priv lub zadzwon +48.793 628 049

    wypad

  • 3. Data: 2012-02-21 13:56:42
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    > wypad

    Zatem spierdalaj!
    ESD

  • 4. Data: 2012-02-21 19:57:14
    Temat: Re: Problemy z windykacj?
    Od: piotr <...@...c>

    W dniu 2012-02-21 14:56, ESD pisze:

    > Zatem spierdalaj!
    > ESD

    myślisz, że po takiej reklamie ktoś do ciebie zadzwoni??

  • 5. Data: 2012-02-21 19:58:47
    Od: "Vika" <V...@b...pl>

    >myślisz, że po takiej reklamie ktoś do ciebie zadzwoni??

    no włsnie proponuje żebyśmy do niego wszyscy dzwonili tak koło 3-4 rano

    Mania

  • 6. Data: 2012-02-22 05:55:36
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    Myslisz, ze jestem tu po to by sie reklamowac? LOL :))
    Pzdr
    ESD

  • 7. Data: 2012-02-22 06:01:14
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    A moze wlasnie potrzebuje antyreklamy? Proponuje zatem pomiedzy 2.00 - 3.00

    Pzdr
    ESD

  • 8. Data: 2012-02-22 06:10:31
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    A tak w ogole to spierdalaj jako pierwszy i niech sie za toba nie snuje
    smrod z p.s.p.
    Tu sie rozmawia o powaznych rzeczch a nie szpanuje erudycja i
    moralizatorstwem.

    ESD

  • 9. Data: 2012-02-22 14:08:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2012 12:10 AM, ESD wrote:
> [...]
    > smrod z p.s.p.
    > Tu sie rozmawia o powaznych rzeczch a nie szpanuje erudycja i

    skad sie tacy kretyni biorą.

  • 10. Data: 2012-02-24 08:22:28
    Od: "ESD" <b...@e...biz.tm>

    > skad sie tacy kretyni biorą.