  • 1. Data: 2007-03-30 10:57:37
    Temat: reklamacja laptopa
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    2.03.2007 oddalem do reklamacji laptopa do Saturna
    w dniu dzisiejszym (30.03.2007) bylem w Satrurnie ale odmowili mi wydania
    towaru z reklamacji.
    - powoluja sie na warunki gwarancji laptopa i mowia ze prawdopodobnie laptop
    zaginal gdzies w firmie kurierskiej i abym czekal
    - z tego co mi sie wydaje to wg. prawa maja 14dni na naprawe lub 21 w
    przypadku koniecznosci wysylki za granice

    co Polskie prawo mowi na ten temat? czy pozostaje mi tylko zglosic ich do
    PIHu?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 2. Data: 2007-03-30 11:12:00
    Temat: Re: reklamacja laptopa
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > - z tego co mi sie wydaje to wg. prawa maja 14dni na naprawe lub 21 w
    > przypadku koniecznosci wysylki za granice

    mają tyle czasu i mozliwości ile jest w umowie gwarancyjnej

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-03-30 11:18:41
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    a jesli w umowie gwarancyjnej jest napisane ze maja 12miesiecy na naprawe?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 4. Data: 2007-03-30 11:20:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wasyl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > - powoluja sie na warunki gwarancji laptopa i mowia ze prawdopodobnie laptop
    > zaginal gdzies w firmie kurierskiej i abym czekal
    Co ma gwarancja do zaginiecia produktu?
    > - z tego co mi sie wydaje to wg. prawa maja 14dni na naprawe lub 21 w
    > przypadku koniecznosci wysylki za granice
    Zle Ci sie wydaje. Jesli reklamowales z tytulu gwarancji (a tak
    zrozumialem z tresci postu) to obowiazuja Cie tylko i wylacznie warunki
    zapisane w karcie gwarancyjnej
    > co Polskie prawo mowi na ten temat? czy pozostaje mi tylko zglosic ich do
    > PIHu?
    A co ma do tego PIH? Raczej bym proponowal poradzic sie w federacji
    konsumentow albu u rzecznika praw konsumenta
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-03-30 11:35:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wasyl porozsypywal nastepujace haczki:
    > a jesli w umowie gwarancyjnej jest napisane ze maja 12miesiecy na naprawe?
    No to tyle maja
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-03-30 11:39:35
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    >a jesli w umowie gwarancyjnej jest napisane ze maja 12miesiecy na naprawe?

    to mają 12 miesięcy na naprawe
    ale wtedy mozna zrezygnować z gwarancji i reklamować z tytułu niezgodności
    towaru z umową lub w przypadku firm z tytułu rękojmi