  • 1. Data: 2005-06-24 22:17:20
    Temat: Samoułaskawienie.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Czy Lech Kaczynski, w sytuacji, gdyby SO utrzymal mu w mocy
    wczorajszy wyrok skazujacy, moglby, zostawszy Prezydentem RP, sam sie
    ulaskawic?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-06-24 23:12:34
    Temat: Re: Samoułaskawienie.
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie. Czy Lech Kaczynski, ... zostawszy Prezydentem RP,

    To jest grupa prawna a nie science - fiction.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-06-25 10:57:23
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-25 00:17 SDD napisał(a):
    > Witam
    >
    > Mam pytanie. Czy Lech Kaczynski, w sytuacji, gdyby SO utrzymal mu w mocy
    > wczorajszy wyrok skazujacy, moglby, zostawszy Prezydentem RP, sam sie
    > ulaskawic?

    Mógłby, ale to nie oznaczałoby, że jest niewinny, a w pewien sposób sam
    by się przyznał do winy. A chyba nie o to mu chodzi.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 4. Data: 2005-06-25 11:09:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Mógłby, ale to nie oznaczałoby, że jest niewinny, a w pewien sposób
    > sam by się przyznał do winy. A chyba nie o to mu chodzi.
    > w.

    Hmmm - a czy, gdyby zostal Ministrem Sprawiedliwosci, moglby w swojej
    sprawie wniesc kasacje nadzwyczajna? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-06-25 20:42:28
    Od: zegar <r...@r...net>

    SDD wrote:
> [...]
    >
    > Mam pytanie. Czy Lech Kaczynski, w sytuacji, gdyby SO utrzymal mu w mocy
    > wczorajszy wyrok skazujacy, moglby, zostawszy Prezydentem RP, sam sie

    oczywiscie ze tak.

  • 6. Data: 2005-06-25 20:44:43
    Od: zegar <r...@r...net>

    SDD wrote:

    > Hmmm - a czy, gdyby zostal Ministrem Sprawiedliwosci, moglby w swojej
    > sprawie wniesc kasacje nadzwyczajna? :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    tak, ale to juz jest nepotyzm ;-)

  • 7. Data: 2005-06-27 22:20:42
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    mocy
    > wczorajszy wyrok skazujacy, moglby, zostawszy Prezydentem RP, sam sie

    Are you mad? Poczytaj ordynację. Kandydat na prezydenta musi być
    niekarany

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 8. Data: 2005-06-27 22:50:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-28 00:53, SDD rzecze:
    > .. Na Prezydenta Rzeczypospolitej może być wybrany obywatel polski, który
    > najpóźniej w dniu wyborów kończy 35 lat i korzysta z pełni praw wyborczych
    > do Sejmu.
    > o karalnosci ani slowa.

    Bo nic takiego nie ma.
    Jeżeli ludzie chcą wybrać kogoś karanego to ich wola.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 9. Data: 2005-06-27 22:53:12
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Are you mad? Poczytaj ordynację. Kandydat na prezydenta musi być
    > niekarany

    Ordynacje????
    Moze cos blizej, Dz.U.???

    Bo w konstytucji znalazlem tylko, ze: