  • 1. Data: 2006-03-15 17:49:51
    Temat: reklamacja/ czas 30 dni
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Zlozylem reklamacje na operatora orange, nie odpowiedzial. Pismo z
    potwierdzeniem wyslania nadalem faxem z punktu orange 13 lutego dzis
    jest 15 marca wiec minelo 30 dni. Teraz mam pytanie 30 dni jest od czasu
    nadania do jego uplywu, czy moze do czasu wyslania i pisma moge sie
    spodziewac np w poniedzialek ze steplem 15 marca?

    --
    http://youtube.com/watch?v=bScI0085JrQ

    http://youtube.com/watch?v=slo6-uJZHzk&search=mandar
    yna

  • 2. Data: 2006-03-15 17:50:43
    Temat: Re: reklamacja/ czas 30 dni
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik >>Galeon<< napisał:
> [...]
    > nadania do jego uplywu, czy moze do czasu wyslania i pisma moge sie
    > spodziewac np w poniedzialek ze steplem 15 marca?

    Możesz się spodziewać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2006-03-17 01:08:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > nadania do jego uplywu, czy moze do czasu wyslania i pisma moge sie
    > spodziewac np w poniedzialek ze steplem 15 marca?

    Owszem. Możesz się też spodziewać, że np. w nastepny poniedziałek
    przyjdzie pisemko ze stemplem z 20 marca i pismem w środku datowanym na
    13 marca ;)

  • 4. Data: 2006-03-17 14:01:41
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Owszem. Możesz się też spodziewać, że np. w nastepny poniedziałek
    > przyjdzie pisemko ze stemplem z 20 marca i pismem w środku datowanym na
    > 13 marca ;)

    to juz byloby przegiecie ;p