  • 1. Data: 2006-03-15 16:59:21
    Temat: Pytanko odn przetargów publicznych..
    Od: "Maxik" <o...@0...ee>

    Witam!

    Jeśli składam ofertę do przetargu publicznego, ale niestety nie jestem w
    stanie w dniu przetargu złożyć wyszstkich wymaganych dokumentów wymienionych
    w specyfikacji (zaświadczeń ZUS i US) to czy w przypadku spełnienia reszty
    wymagań i np. wygrania przetargu, zamawiający ma prawo zdyskfalifikowania
    takiego oferenta?
    Czy tez może jest jakiś zapis prawny na który można sie powołać, mówiący o
    tym że oferent ma okreslony czas od ogłoszenia wyników przetargu na
    dostarczenie tych dokumentów?
    Jak to rozegrac, jeśli chce wystartowac w przetargu ale ZUS i US nie
    wyrobili sie z wydaniem zaświadczeń, a założmy jestem w stanie w ciagu 7 dni
    roboczych dostarczyć wymagane dokumenty....

  • 2. Data: 2006-03-15 17:33:49
    Temat: Re: Pytanko odn przetargów publicznych..
    Od: "Krzysztof W." <z...@k...onet.pl>

    W takiej sytuacji nie masz żadnych szans wygrania przetargu ponieważ nie
    załączając do oferty wymaganych w SIWZ dokumentów, nie spełniasz warunków
    uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia (publicznego)
    okreslonych w tej specyfikacji . Twoja oferta w takiej sytuacji podlega
    odrzuceniu.
    Krzysztof

  • 3. Data: 2006-03-15 18:45:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Maxik" <o...@0...ee> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymienionych w specyfikacji (zaświadczeń ZUS i US) to czy w przypadku
    > spełnienia reszty wymagań i np. wygrania przetargu, zamawiający ma prawo

    Nie ma prawa. Ma OBOWIĄZEK. ZdyskWalifikowania.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-03-15 20:29:24
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    > wyrobili sie z wydaniem zaświadczeń, a założmy jestem w stanie w ciagu 7
    > dni roboczych dostarczyć wymagane dokumenty....

    Masz szanse :-)

    Jeżeli twoja oferta będzie jedyna lub zajdą inne okoliczności powodujące, że
    nieuzupełnienie przez ciebie tych dokumentów będzie powodowało unieważnienie
    postępowania.
    W takim wypadku zamawiający ma obowiązek wezwania cię do uzupełnienia tych
    dokumentów

    Art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamowień publicznych

    Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli
    dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do
    uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich
    nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

  • 5. Data: 2006-03-15 22:33:10
    Od: "Maxik" <o...@0...ee>

> [...]
    > uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich
    > nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

    Właśnie o to mi chodziło :) Czyli nie do końca jestem spalony na starcie...

  • 6. Data: 2006-03-17 17:41:52
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    > Właśnie o to mi chodziło :) Czyli nie do końca jestem spalony na
    > starcie...

    teoretycznie nie ;-)