  • 1. Data: 2006-03-15 16:27:49
    Temat: Złożenie oferty jest wiążące?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Mam takie pytanie: pewna firma czy też organizacja wysyła do mnie zapytanie
    ofertowe o wykonanie pewnej pracy. Ja odpowiadam przesyłając swoją ofertę z
    podaniem ceny i czasu wykonania usługi. Czy ta moja odpowiedź jest wiążąca
    dla mnie? Czy po ewentualnym wybraniu mojej oferty mogę jednak zrezygnować
    ze świadczenia usługi?

  • 2. Data: 2006-03-15 16:43:02
    Temat: Re: Złożenie oferty jest wiążące?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > ofertowe o wykonanie pewnej pracy. Ja odpowiadam przesyłając swoją ofertę
    > z podaniem ceny i czasu wykonania usługi. Czy ta moja odpowiedź jest

    tak

    Czy po ewentualnym wybraniu mojej oferty mogę jednak zrezygnować
    > ze świadczenia usługi?

    nie
    jestes zwiazany oferta do czasu , w ktorym w zwykłym toku czynnosci mozesz
    sie zapoznac z odpowiedzioa drugiej strony wyslana bez nieuzasadnionego
    opoznienia

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-16 07:59:15
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Boombastic wrote:

> [...]
    > podaniem ceny i czasu wykonania usługi. Czy ta moja odpowiedź jest wiążąca

    tak

    Czy po ewentualnym wybraniu mojej oferty mogę jednak zrezygnować
    > ze świadczenia usługi?

    tak

    --
    Pozdrawiam AdamS