  • 11. Data: 2016-11-18 21:41:06
    Temat: Re: reklamacja + brak odpowiedzi = wezwanie do zapłaty?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-18 o 21:11, JaceK pisze:

    > Czy zanim złożę pozew w sądzie to mogę wezwać do zapłaty? Czy to
    > będzie miało jakąś moc prawną?

    Idż do Federacji Konsumentów. Po co po sądach latać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-11-18 23:35:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2016 2:41 PM, Animka wrote:

    > Idż do Federacji Konsumentów. Po co po sądach latać.

    Tylko po co.
    Oni tam skarpetki na drutach robią a nie znają sie na prawie.

  • 13. Data: 2016-11-19 07:30:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wręcz powinieneś, inaczej możesz (zależnie od wstania nogą sądu i lokalnych układów)
    narazić się na konieczność opłacenia kosztów zastępstwa procesowego przeciwnika
    ("byśmy zapłaciliśmy ale nie wiedzieliśmy").

    -----