  • 1. Data: 2003-06-19 10:58:12
    Temat: reklamacja
    Od: "Walter" <w...@o...pl>

    Mam takie pytanie:
    Zrobiłem klientowi okna.Po dostarczeniu okien, kiedy minęły około 2 tygodnie
    klient zadzwonił do mnie z pretensjami,że w jednym oknie miała być szyba
    ornamentowa(mrożona) co ewidentnie mijało się z prawdą,bo o niczym takim nie
    było mowy przy zamawianiu okien.Zresztą przy odbiorze okienklient też nic o
    tym nie mówił.
    Jednak moi pracownicy pojechali zmienić mu szybę.
    Przy wyciąganiu poprzedniej szyby uszkodzili jednak lekko listwe
    przyszybową.
    Klient twierdząc,że zamawiał szybę ornamentową nie chce za nią zapłacić i
    żąda naprawy listwy przyszybowej.
    Ja nie kwestionuję uszkodzenia listwy i jestem skłonny ją wymienić,ale
    klient musi zapłacić za szybę ornamentową,której poczatkowo nie zamawiał.
    Po czyjej stronie jest racja?