  • 1. Data: 2003-03-21 12:13:40
    Temat: reklamacja
    Od: "graża" <s...@t...pl>

    Witam grupowiczów
    Mam pytanie może ktoś mi odpowie lub wskaże miejsce gdzie to znaleźć (tylko
    nie gogle),
    Czy oddając towar na reklamacje potrzebne jest pudełko z towaru zakupionego,
    czy może być bez.
    Z góry dziękuje
    GRAŻA

  • 2. Data: 2003-03-21 12:50:41
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2003-03-21 13:13, graża wrote :
    > Czy oddając towar na reklamacje potrzebne jest pudełko z towaru zakupionego,
    > czy może być bez.

    To zalezy co jest napisane na karcie gwarancyjnej. Jedni sobie zycza z
    pudelkiem, inni bez i trzeba sie dostosowac.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-21 19:04:04
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Szweicer wrote:
    > To zalezy co jest napisane na karcie gwarancyjnej. Jedni sobie zycza z
    > pudelkiem, inni bez i trzeba sie dostosowac.

    co się tak na gwarancję uparliście?

    KG