  • 1. Data: 2003-08-18 08:44:45
    Temat: 'reklama' zlego serwisu
    Od: serwan <s...@s...il.pw.edu.pl>

    witam,
    strasznie mi podpad jeden z serwisow forda; mam faktury swiadczace o
    przebiegu naprawy, no i, rzecz jasna, wlasnie komentarze..
    koncze wlasnie strone www z obszernym opisem zdarzen i pelen
    desperacji chce na wlasnym samochodzie wozic wielka nalepe z url-em do
    tejze strony.
    pytanie czy wymieniajac nazwe warsztatu i podajac proawdziwy
    (udokumentowany) przebieg wypadkow nie podpadne pod jakis paragraf?..
    np. czy nie grozi mi ze dostane po uszach za '..bezprawne poslugiwanie
    sie nazwa warszattu..' lub inne podobne?
    pozdrawiam
    serwan
    serwan.skasuj.il.pw.edu.pl

  • 2. Data: 2003-08-18 11:18:39
    Temat: Re: 'reklama' zlego serwisu
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > np. czy nie grozi mi ze dostane po uszach za '..bezprawne poslugiwanie
    > sie nazwa warszattu..' lub inne podobne?

    Dawno temu pamietam podobny przypadek opisywany na grupie pl.misc.samochody.
    Wtedy wkurzony klient napisal skarge na dilera do kierownictwa Ford Polska w
    Warszawie. Oczywiscie bez skutku. Nie zrazil sie tym i napisal skarge do
    centrali Forda w Niemczech. Po krotkim czasie mial telefon od nierzetelnego
    dilera z przeprosinami plus z tego co pamietam jakies gratisy w postaci
    kompletu opon, radioodbiornika i chyba darmowych przegladow. Poszukaj w
    archiwum tej grupy.

    Sebasto

  • 3. Data: 2003-08-18 11:38:08
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Sebasto" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dilera z przeprosinami plus z tego co pamietam jakies gratisy w postaci
    > kompletu opon, radioodbiornika i chyba darmowych przegladow. Poszukaj w

    podobny przypadek mial miejsce z jednym z warszawskich dealerow nissana :)
    wiec moze najpierw warto napisac do centrali nawet do dalekiej japoni:))
    pozdro:))

  • 4. Data: 2003-08-18 13:44:48
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Uzytkownik "serwan" <s...@s...il.pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > np. czy nie grozi mi ze dostane po uszach za '..bezprawne poslugiwanie
    > sie nazwa warszattu..' lub inne podobne?
    ja nie widze zadnego ryzyka

    burenezo