  • 11. Data: 2010-02-08 09:24:24
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Długi to rzecz normalna w gospodarce, nie chciałbym żyć w kraju, w
    > którym nikt nie ma długów, tak jak nie chciałbym żyć w kraju, w
    > którym nikt nikogo nie zabija, czy nie okrada. Odebranie ludziom tak
    > podstawowych instynktów może się odbywać tylko kosztem ich totalnego
    > zniewolenia.

    Ależ oczywiście - dług to dług, mieć go to nic strasznego - tylko
    trzeba go uczciwie spłacać. a nie szukać kruczków - przedawniło się.

    Ciekawe jakby taki cwaniaczek zaśpiewał jakby to jemu ktoś był winny
    pieniądze i by się wymigał przedawnieniem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-02-08 09:30:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W ten sposob dymaja oni tysiace naiwniakow,

    a ci naiwniacy to pewnie biedne zuczki, ktorym sila wcisnieta jakis kredyt,
    albo jakas usluge i zakazano za nia placic

    > Nie wierzcie reklamom ktore robia hieny.

    hieny?
    jakie hieny, oni robia co moga, aby zlodziejom wyrwac niezaplacone
    naleznosci

    fajnie sie tak generalizuje, co?

  • 13. Data: 2010-02-08 09:34:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 09:33:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z tym że powinienś zdawać sobie sprawę, że "kruki" specjalizują się w
    > nieco innym rynku, niż ci co pożyczają i nie oddają albo nie płacą za
    > wykonane usługi.

    Czytałem o tej firemce. Chodzi mi raczej o ton piszącego. Że naiwniakami i
    frajerami są ci którzy spłacają długi.
    --
    marcin

  • 14. Data: 2010-02-08 09:37:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Massai pisze:

    > Ciekawe jakby taki cwaniaczek zaśpiewał jakby to jemu ktoś był winny
    > pieniądze i by się wymigał przedawnieniem.

    Należałoby to potraktować jako lekcję, i cieszyć się, że nie było to
    10 razy więcej.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-02-08 09:46:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:

    > Jak nieistniejący lub dawno spłacony dług może się przedawnić?

    Po powołanie się na przedawnienie to mniejsza fatyga, niż szukanie
    kwitków sprzed 15 lat.

    > Zdaję sobie sprawę z tego że Kruk i reszta wykorzystują często niecne
    > praktyki do ściągania długów, ale wystarczy je spłacać żeby nie trafiły
    > do kruka i innych padlinożernych ptaków (swoja drogą dobrą nazwę sobie
    > wybrali).

    Dlaczego domagasz się wielokrotnego płacenia za to samo albo płacenia
    tego, co się nie należy, hmm?

    [ciach]

    > I usiłowali mu wmawiac że nie ma znaczenia że on jest nowym
    > właścicielem, że "telefon był na ten adres, więc dług obciąża
    > mieszkanie, musi pan go spłacić".

    No to dlaczego go nie namawiałeś do spłacenia, zgodnie z twoją powyższą
    "poradą"?

  • 16. Data: 2010-02-08 09:47:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > Czytałem o tej firemce. Chodzi mi raczej o ton piszącego. Że naiwniakami i
    > frajerami są ci którzy spłacają długi.

    Nienależne - owszem.

    A ptaszydło i podobne się w takich specjalizują.

  • 17. Data: 2010-02-08 10:33:31
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 06:57:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > A ja polecam wszystkim żeby po prostu spłacali swoje długi.

    A jak ci panowie z Kruka dzwonia z dlugiem ktorego nie masz i nigdy nie
    miales, to co? I nie obchodzi ich ze dokumenty zostaly skradzione, ze jest
    potwierdzenie tego z policji, ze umowa falszywa, co tez zgloszone w
    prokuraturze (fakt, ze po jakims czasie umorzone "z braku wykrycia
    sprawcow"), i ze na wszystko sa papiery, a panowie z Kruka maja to za
    przeproszeniem, w dupie - bo oni maja dlug do wyegzekwowania i tyle?
    I potrafia zadzwonic na kazdy znany numer wielokrotnie, a nawet posunac sie
    do tego ze zadzwonia ci do pracy.
    Mialem z nimi kiedys do czynienia, i choc ani zlotowki im nie zaplacilem, to
    na wlasnej skorze poznalem ich sposob dzialania. A ta reklama to szczyt
    zaklamania. Uprzejma osoba w kruku? to tak jak Yeti, podobno ktos go
    widzial, a naprawde nie istnieje.

    --
    Mark

  • 18. Data: 2010-02-08 10:36:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 21:57:48 +0100, DeSola napisał(a):

    > chcialem nawiazac do ostatniej reklamy kruka. Uwazam ja, za wyjatkowo
    > obrzydliwa.

    Obrzydliwa? Ona jest po prostu zaklamana i przesiaknieta falszem. No chyba
    ze przez 5 lat, odkad z krukiem mialem ostatni raz doczynienia, cos sie
    zmienilo, ale to musialby byc cud

    --
    Mark

  • 19. Data: 2010-02-08 10:40:55
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 08 Feb 2010 08:18:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nawet te nieistniejące

    Dokladnie. Swoje dlugi nalezy splacac, z naciskiem na "swoje" i na "dlugi",
    a nie dawac sie zastraszyc byle chamidlom na podstawie jakiegos swistka.

    --
    Mark

  • 20. Data: 2010-02-08 12:12:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Lut, 11:33, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    > A jak ci panowie z Kruka dzwonia z dlugiem ktorego nie masz i nigdy nie
    > miales, to co?
    >
    > --
    > Mark

    Pozwac o nekanie, wymuszenie, probe oszuswa?