  • 11. Data: 2007-09-06 10:41:31
    Temat: Re: rejestracja stron www - cd
    Od: ps <p...@g...pl>

    Wrak Tristana pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 5 września 2007 08:03
    > (autor ps
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fblgjq$5k$1@inews.gazeta.pl>):

    > A strona policji ma? A w dzienniku na TVP1 mówili,

    Telewizja kłamie :)

  • 12. Data: 2007-09-06 11:29:51
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 09:20:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Niektórzy bloggerzy zaczęli już rejestrować swoje strony i z
    > informacji, które na nich umieszczali wynikało, że wniosek o rejestrację
    > kosztuje 40zł. O dalszych kosztach nie wiem. Ciekawe jak sąd odniesie
    > się do takich wniosków.

    Yyyy... oddali? ;-)
    Jak oddali mój wniosek to zażądam zwrotu opłaty ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 13. Data: 2007-09-06 11:59:30
    Od: ps <p...@g...pl>

    Olgierd pisze:
    (..)
    > Yyyy... oddali? ;-)
    > Jak oddali mój wniosek to zażądam zwrotu opłaty ;-)

    No w sumie masz rację. Pewnie z tego powodu (sąd wie, żeś kombinator i
    naciągacz :D) zamiast oddalić, rozpatrzy go negatywnie ;-)

  • 14. Data: 2007-09-06 12:48:41
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 06 Sep 2007 13:59:30 +0200, ps napisał(a):

    > No w sumie masz rację. Pewnie z tego powodu (sąd wie, żeś kombinator i
    > naciągacz :D) zamiast oddalić, rozpatrzy go negatywnie ;-)

    Pójdem do Sztrasburka, do Luksemburka, do Papieża nawet pójdę - ze skargą!

  • 15. Data: 2007-09-12 18:19:54
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 5 września 2007 08:03
    > (autor ps
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fblgjq$5k$1@inews.gazeta.pl>):

    > A strona policji ma? A w dzienniku na TVP1 mówili, że musi i jakiś
    > niebieski nawet powiedział, że jak mus to mus to zarejestrują.

    Nasze prawo nie jest oparte na precedensach.

  • 16. Data: 2007-09-12 18:22:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    rawo/prawo_a_13.html

    > Cytata:
    > "Sąd Najwyższy w składzie, który wydał wspomniane postanowienie,
    > wcale nie twierdzi, że prowadzenie strony internetowej stanowi
    > wydawanie gazety lub czasopisma. Twierdzi natomiast, że jeśli ktoś
    > na swojej stronie internetowej wydaje dziennik lub czasopismo, to
    > zobowiązany jest taki dziennik lub czasopismo zarejestrować."

    http://dragonia.pl
    http://instynkt.org

    To są typowe czasopisma wydawane via Internet. Zwykły blog również
    można dostosować do wymogów prawa prasowego.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 17. Data: 2007-09-13 06:25:54
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2007 20:22:42 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > http://dragonia.pl
    > http://instynkt.org
    >
    > To są typowe czasopisma wydawane via Internet. Zwykły blog również
    > można dostosować do wymogów prawa prasowego.

    Oczywiście (też np. esensja.pl). Ja to raczej w drugą stronę. Póki taki
    "zwykły blog" nie jest właśnie "dostosowany", to zdaniem I Prezesa SN nie
    trzeba się przejmować całymi tymi historiami.
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/