  • Data: 2008-05-27 07:29:14
    Temat: rejestr skazanych a wyrok ograniczenia wolnosci.
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    dawno temu (1998) z mlodzienczej glupoty zrobilem cos co skonczylo sie
    dla mnie wyrokiem ograniczenia wolnosci w postaci odpracowania 480
    godzin w czynie spolecznym w ciagu dwunastu miesiecy. odpracowalem 260h,
    ale nie w ciagu tych dwunastu miesiecy, tylko w ciagu przynajmniej 2,5
    roku. jako ze przez ten caly okres sie uczylem, potem studiowalem
    jednoczesnie prowadzac wlasna dzialanosc gosp. do dzis, wyrok w styczniu
    tego roku zamieniono mi na 1700 pln grzywny.

    wyrok jest za "wyludzenie poswiadczenia nieprawdy od funkcjonariusza
    publicznego"

    pytanie moje: czy z takim wyrokiem widnieje w rejestrze skazanych czy
    nie ? bo dochdoza do mnie sprzeczne informacje (w tym od policji) ze
    dopiero wyrok pozbawiajacy wolnosci, kwalifikuje mnie do wpisu do ewidencji.