  • Data: 2003-09-17 07:26:34
    Temat: rejestr długów - zapytanie
    Od: "aneta" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam pytanko do szanownych grupowiczow wzgledem procedury wystawienia długu
    firmy na sprzedaz oraz umieszczenia jej w rejestrze dlugów.
    Po pierwsze czy firma zajmujaca sie tym ma prawo umiescic dluznika na liscie
    oraz sprzedac wierzytelnosc bez powiadomienia firmy listem poleconym.
    Zaznaczam list polecony i zapytuje czy to jest obowiazek czy tylko wystarczy
    wyslac jakiekolwiek zawiadomienie ktore moze rowniez nie dotrzec lub wpasc w
    rece niepowolane.Co z ochrona danych osobowych nie mowiac juz o danych firmy
    i jej zobowiazniach jesli takowe istnieja.
    Prosze moze jesli to mozliwe o jakas wykladnie prawna na ktora mozna sie
    powolac.
    Temat jest dla mnie o tyle wazny ze nie chodzi o to ze nie chce zaplacic
    tylko o fakt postepowania tych firm wobec firm zalegajacych jakies tam
    platnosci.
    Co przy okazji z dluznikami jakich ja posiadam? Czy takze starczy ich
    postraszyc rejestrem?Oczywiscie najleszy inters robi to dana firma bo zawsze
    ma klienta jak nie z jednej to z drugiej strony.

    Pozdrawiam

    Kuba