  • 1. Data: 2002-05-20 17:46:06
    Temat: Bank - moge jeszcze cos zrobic?
    Od: "Piotr A." <n...@s...pl>

    Witam

    dlugie :-)

    W lutym zamknalem konto w jednym z polskich bankow. Na konie lutego
    rozliczylem sie z odsetek.
    W miesiaciu maju przyslano mi z banku zestawienie operacji za marzec i
    kwiecien (po zamknieciu konta).
    W zestawieniu byl akorekta odestek (ale nie zwiazane z tym co placilem na
    koniec miesiaca)
    oraz zalegla oplata za prowadzenie konota i jej anulowanie.
    W sumie zestawienie na koniec bylo zero, ale z zestawienia wynikalo, ze
    mialem przez ponad miesiac ponad
    na plus 1,5 zl, a potem przez miesiac na mius 1 zl :-)

    Wyslalem pismo do banku w celu wyjasnienia oraz prosbe o usuniecie danych
    osobowych (zgodnie z ustaw ao ochronie danych).

    W odpowiedzi dostalem zwykly list (wstawione calkiem inne imienie - nikt
    taki nie mieszka pod podanym adresem) ale
    otworzylem. W pismie pisze, ze wykonano korekte odsetek oraz "pobrania
    nieslusznie przez system zaległej prowizji z tytułu prowadzenia" konta i ze
    to umozliwilo zamkniecie konta.
    Potem dalej pisze, ze usunieto konto, ale zostawiono dane adresowe (czy
    czasem nie narysza to ustawy o ochronie danych?
    wyraznie napisalem, ze chcialem usuniecia wszystkiego).
    Na konie Pani Dyrektor pisze, za saldo wynosi 0 na dzien 31.04 (czyli ponad
    dwa miesiac po zamkniecu konta,
    konto sie ... wyzerowalo :-) )

    Moje pytanie brzmi - czy moge cos zrobic przeciwko bankowi, poniewaz nie
    podoba mi sie to, ze po zamknieciu konta
    mogli przez ponad dwa miesiac wykonywac jakies operacje - to po co zamykac
    konto?
    Moze moge cos jeszcze?

    z powazaniem
    Piotr A.