  • 1. Data: 2006-09-19 13:10:56
    Temat: Szkolenie nowego pracownika
    Od: Art <s...@w...com>

    Witam.
    Pracuję w pewnej firmie. Dziś szef przyprowanił nowego pracownika i
    zakomunikował mi, że mam mu pokazać co i jak na moim stanowisku.
    Kiedyś, w innej firmie zdradziłem tajemnice mojego warsztatu i zostałem
    zwolniony po tym, jak nowy był w stanie usiąść na moim stanowisku.
    Nie ma mowy, żebym to powtórzył. Jakie mam możliwości odmowy, co pracodawca
    prawnie może zrobić, żeby to wyegzekwować (poza zwolnieniem).
    Pracy nie ma tyle, żebym sobie nie radził, wywiązuje się z niej bez
    problemów.
    Art

  • 2. Data: 2006-09-19 14:16:18
    Temat: Re: Szkolenie nowego pracownika
    Od: m...@g...com

    Art wrote:

> [...]
    > pracodawca prawnie może zrobić, żeby to wyegzekwować (poza zwolnieniem).
    > Pracy nie ma tyle, żebym sobie nie radził, wywiązuje się z niej bez

    Nie każdy musi mieć zdolności pedagogiczne, więc go szkol tak, żeby ni
    cholery z tego nic nie zrozumiał.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-09-19 18:57:25
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawnie może zrobić, żeby to wyegzekwować (poza zwolnieniem).
    > Pracy nie ma tyle, żebym sobie nie radził, wywiązuje się z niej bez

    Jesli z jakichs wzgledow im sie nie podobasz to i tak Cie wyrzuca
    Nie sadzisz chyba ze jestes jakims niewiarygodnie niezastapianym czlowiekiem
    Dlatego powiedz mu co i jak jest na stanowisku
    Nie musisz zdradzac pewnych trickow itp ale normalnie wytlumaczyc to chyba
    zaden problem