    From: "Andrzej i B." <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rachunek za energie
    Date: Mon, 6 Jan 2003 21:47:37 +0100

    Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avcfc4$q1p$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanie.
    > Z powodu trudnej sytuacji mam zalegly jeden rachunek za energie z mc.
    > grudnia.
    > Chcialam sie czuc ok i nie bac sie za ktos mnie bedzie nachodzil w spr.
    tego
    > rachunku i chcialam wystosowac do nich pismo ze w\w rachunek ureguluje
    > 20tego mc.
    > Zadzwonilam do nich z pytaniem do jakiego dzialu moge je zaniesc.Okazalo
    sie
    > iz moge je sobie wsadzic gleboko bo oni i tak maja prawo w miedzyczasie mi
    > odciac prad.
    > Czy Energa ma prawo ot tak sobie odciac prad z powodu 500zł ktore
    > nieuregulowalam w grudniu.?Czy nie powinni najpierw ustosunkowac sie do
    > mojego pisma?
    >
    > MJ.

    Z powodu miesięcznego zadłużenia nikt nie wyłącza prądu ! Poczta nieraz dwa
    tygodnie przelewa pieniądze wiec się nie martw zapłacisz tylko odsetki. Ja
    wielokrotnie zapominałem nawet płaciłem 2 jednocześnie z czystego gapiostwa
    lub braku czasu i na każdym następnym miałem pozycję odsetki za zwłokę.
    Jeśli płaciłeś wcześniej to nie potraktują ciebie jako przestępcę naciągacza
    bo odsetki to dla nich nawet dobry interes. Martw się jak nie zapłacisz
    drugiego.