    From: "łukasik... :-P" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rachunek NOM - watek tak czesto poruszany...
    Date: Fri, 7 Nov 2003 14:05:04 +0100

    ... miedzy innymi takze przeze mnie. czesc osob, wsrod tych, ktore poruszaly
    ten temat dostawaly mowiac delikatnie zjebki od goszczacych na grupie
    prawnikow (tak mniemam). ze oswiadczenie woli, ze to, ze tamto...

    wyksztalcenia prawniczego nie mam... malo tego nawet nie mam wyksztalcenia
    wyzszego ale czytac potrafie. dlatego przytocze pewien cytat.:

    "Ustawa z dnia 21 lipca 2000r. PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE (Dz. U. Nr 73, poz.
    852).
    Dzial 1 Przepisy ogolne....
    ....Art. 2.Określenia użyte w ustawie oznaczają:
    1) abonent - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych,
    zawartej na piśmie
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    z operatorem lub z podmiotem udostępniającym usługi telekomunikacyjne.....
    Art. 50.
    1. Operator świadczący usługi powszechne
    jest obowiązany
    ^^^^^^^^^^^^
    do określenia zakresu i warunków ich wykonywania w regulaminie wykonywania
    usług, podanym do publicznej wiadomości
    i dostarczanym nieodpłatnie abonentowi wraz z umową o świadczenie usług
    powszechnych,
    a także na jego żądanie......."

    To sa tylko dwa fragmenty - wiecej nie szukalem.
    Pozostawie to bez komentarza.... :-))))
    Pozdrawiam

    P.S. mam nadzieje ze dobrze podkreslilem i sie nic nie skopsa :P