  • Data: 2003-11-07 16:32:48
    Temat: Re: rachunek NOM - watek tak czesto poruszany...
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin M." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bog7cp$7n3$1@news.onet.pl...

    > "łukasik... :-P" napisał :

    > ...( CIACH)...

    > Gratuluje poszukiwan i KONKRETNEJ! popartj przepisami prawa wypowiedzi
    :-))

    A ja nie gratuluję, bo tak to się kończy kiedy czyta się prawo na wyrywki.

    Oprócz abonenta jest w telekomunikacji jeszcze użytkownik. I w okresie
    lipiec 2001 - lipiec 2003 byłeś "Użytkownikiem usług NOM". Stad wszelkie
    zapisy o abonencie cię nie dotyczą.

    Oczywiście nie świadczy to wcale, że NOM jest w porządku w tej kwestii, ale
    to już jest zupełnie inna bajka.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl