  • Data: 2018-08-31 09:42:14
    Temat: pytanie, spadek i osoba ubezwłasnowolniona
    Od: aaa <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś przerabiał drogę nabycia spadku gdy współspadkobierca wplata w
    rozmowy jakieś historie z seriali tv? W reszcie poczynań jest raczej
    trzeźwa gdyby nie te wyimaginowane fakty..

    Współspadkobierca ma męża, jest porozumienie,ale w mojej ocenie bez
    szans na załatwienie tego bezproblemowo w notariacie.

    To osoby w bardzo zaawansowanym wieku i oczywiście ze stertą problemów
    zdrowotnych (m.in. głuchota).

    Rozumiem że pozostaje droga przez sąd z częściowym ubezwłasnowolnieniem
    spadkobiercy i ustanowieniem opiekuna/reprezentacji przez męża.

    Przeglądałem trochę neta, ale w sumie nie wiem jak się do tego zabrać -
    jakie kroki?