  • Data: 2018-09-02 23:25:35
    Temat: Re: pytanie, spadek i osoba ubezwłasnowolniona
    Od: aaa <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2018 o 08:55, Liwiusz pisze:

    > Odrzucasz spadek tylko w swoim imieniu, na kogo potem przechodzi, to już
    > zależy od warunków ustawy i nie ty o tym decydujesz.

    Chodziło o to że chciałem zdecydować o pewnych krokach w zależności od
    skomplikowania sprawy - tak aby było możliwie najprościej i bez
    "szarpania" osób w starszym wieku po lekarzach (np. czy częściowe
    ubezwłasnowolnienie tego wymaga?) - pytanie miało to na celu - ale
    potrzebuję całościowej "porady"(bo za to jest podatek) a nie kroku nr 1.

    Co do odrzucenia, tak cokolwiek wiem co i jakie są grupy spadkobierców
    ale przecież nie będę w internecie opisywał spraw rodzinnych i relacji
    (a najwyraźniej muszę być wylewny aby nie nazwano ,mnie hieną i
    przeprosin widze nie doczekam się), nazwałem to ogólnie "Skarbem
    Państwa", bo ~ do tego to się sprowadza.