  • Data: 2018-09-01 09:25:01
    Temat: Re: pytanie, spadek i osoba ubezwłasnowolniona
    Od: aaa <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2018 o 13:17, Animka pisze:

    > WON hieno!

    Gdzie tu się dopatrujesz hieny?
    Powinienem odrzucić spadek na rzecz Skarbu Państwa?
    czy może na rzecz współspadkobiercy, który z własnej inicjatywy chce
    odrzucić spadek na moją rzecz, twierdząc że mu nie jest potrzebny, a ja
    dopytuję się czy na pewno: "jest pewien decyzji" (i ma męża jako
    doradcę). A tak, zapewne jestem tym wspaniałym "opiekunem" pojawiającym
    się u schyłku życia, Ty już to wiesz na pewno.

    No tak, zadałem pytanie w internecie i jak mawiał podobno Lem ~: "nie
    wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów, póki nie zajrzałem do internetu"