  • 1. Data: 2007-08-02 10:34:09
    Temat: pytanie prawie do kryminologow,umowa,odciski
    Od: "Jasiek" <e...@p...wprost.pl>

    witam

    2 lata temu zakupilem autko za okolo 20tys zl.
    tak sie zdarzylo ze potem dostalem stypendium i wyjechalem z kraju
    niedawno wrocilem i probowalem zarejestrowac autko.
    okazalo sie ze od 3 lat wisi na nim zastaw komorniczy (nie wbity w dowod
    rejestracyjny) i nie moge go przerejestrowac.
    malo tego osoba ktora mi go sprzedala nie istnieje.
    jednakze mam umowe sprzedarzy na ktorej widnieja jej odciski (mysle ze jest
    notowana facet mial kropke wytatuowana na oku)
    czy po 2 latach (umowa lezala wsrod innych papierow bankowych nie dotykalem
    jej) sa szanse sciagnieca odciskow palcow z tej umowy? czy ulagaja one
    jakiemus rozkladowi po jakims czasie?
    no i wogule czy nasza policja jak sie postaram to robi takie rzeczy?

  • 2. Data: 2007-08-02 10:57:34
    Temat: Re: pytanie prawie do kryminologow,umowa,odciski
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasiek" <e...@p...wprost.pl> napisał w
    wiadomości news:21b5.0000006e.46b1b321@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > jakiemus rozkladowi po jakims czasie?
    > no i wogule czy nasza policja jak sie postaram to robi takie rzeczy?

    witam!

    jeżeli na dokumencie sprzedazy rzeczywiście są widoczne odciski palców tej
    nieistniejącej osoby, to mysle, że przy użyciu stosownych preparatów
    kryminalistycznych, np. argentoratu, uda się wydobyć te odciski i skopiowac
    na stosowna folie; ale musisz sie z tym udać na policje, z tymze staraj sie
    dotykac dokument np. w rekawiczkach gumowych, czy cos podobnego; najlepiej
    zapakuj go w folie nie skladajac dokumentu i zaniesc to na policje

    powodzenia

    pzdr

  • 3. Data: 2007-08-02 11:07:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Aug 2007 12:57:34 +0200,
    Krzysiek <k...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > dotykac dokument np. w rekawiczkach gumowych, czy cos podobnego; najlepiej
    > zapakuj go w folie nie skladajac dokumentu i zaniesc to na policje

    Jeśli ten papier w międzyczasie na przykład uległ zamoknięciu, to o udanym
    odczycie można imho zapomnieć.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 13:08:04 user up 11421 days, 1:03, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    I believe in youthenasia.

  • 4. Data: 2007-08-02 11:21:01
    Od: "jasiek" <e...@p...wprost.pl>

    > Jeśli ten papier w międzyczasie na przykład uległ zamoknięciu, to o udanym
    > odczycie można imho zapomnieć.

    nie ulegl.byl zlozony na pol i 1 wyslany poczta polska do znajomego
    a potem juz lezal w dokumentach
    nie ma widocznych odciskow na nim :(
    zwykla kartka

  • 5. Data: 2007-08-02 11:36:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Jasiek pisze:
    > dostalem stypendium
    > sprzedarzy
    > wogule

    Tak sie wywala pieniadze w bloto

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2007-08-02 12:12:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 2 Aug 2007 13:21:01 +0200,
    jasiek <e...@p...wprost.pl> screamed:

    > nie ulegl.byl zlozony na pol i 1 wyslany poczta polska do znajomego
    > a potem juz lezal w dokumentach
    > nie ma widocznych odciskow na nim :(
    > zwykla kartka

    One nie mają być widoczne gołym okiem. Liczy się to co przy kontakcie
    w ten papier wsiąkło.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 14:11:34 user up 11421 days, 2:06, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.77 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.

  • 7. Data: 2007-08-02 21:45:45
    Od: e...@p...wprost.pl

    > Tak sie wywala pieniadze w bloto

    ok poprostu chcialm wiedziec czy na papierze zostaja jakies odciski palcow
    i czy jak przeslalem to do kumpla (ktory mial sie tym zajac) zgiete w pol
    (wrac z oc i innymi papierami) to wogule po 2 latach z nich cos zostalo
    i nadaja sie do extrakcji ;]

    mniej wiecej procentowo jakie sa szanse?

    bo jak 10% to mysle ze nie warto bo papiery sa za oceanem
    a jak 99% to ruszam niebo i ziemie i targam je tu do kraju i zanosze ladnie
    panom policjantom

  • 8. Data: 2007-08-02 23:44:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <e...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości

    > ok poprostu chcialm wiedziec

    Marcinowi nie chodzilo o to, ze Ty wywaliles pieniadze w bloto, ale ze
    Panstwo wywalilo pieniadze w bloto dajac stypendium osobie, ktora nie
    potrafi w sposob wlasciwy wladac pisemnie jezykiem polskim...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-08-03 06:37:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 2 Aug 2007 23:45:45 +0200,
    <e...@p...wprost.pl> screamed:

> [...]
    > i nadaja sie do extrakcji ;]
    > mniej wiecej procentowo jakie sa szanse?

    Już pisałem. Minimum 10 lat. A szanse zależą od tego w jakim stanie
    do tej pory był dokument.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 08:38:33 user up 11422 days, 20:33, 1 user, load average: 0.18, 0.28, 0.84 ]

    Some things have to be believed to be seen.

  • 10. Data: 2007-08-03 17:38:52
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Artur M. Piwko pisze:
    > Już pisałem. Minimum 10 lat. A szanse zależą od tego w jakim stanie
    > do tej pory był dokument.
    Sugerujesz, ze trzeba czekac jeszcze 8 lat zeby sie dalo? ;)

    --
    pozdro
    poreba