    From: "Jasiek" <e...@p...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie prawie do kryminologow,umowa,odciski
    Date: 2 Aug 2007 12:34:09 +0200

    witam

    2 lata temu zakupilem autko za okolo 20tys zl.
    tak sie zdarzylo ze potem dostalem stypendium i wyjechalem z kraju
    niedawno wrocilem i probowalem zarejestrowac autko.
    okazalo sie ze od 3 lat wisi na nim zastaw komorniczy (nie wbity w dowod
    rejestracyjny) i nie moge go przerejestrowac.
    malo tego osoba ktora mi go sprzedala nie istnieje.
    jednakze mam umowe sprzedarzy na ktorej widnieja jej odciski (mysle ze jest
    notowana facet mial kropke wytatuowana na oku)
    czy po 2 latach (umowa lezala wsrod innych papierow bankowych nie dotykalem
    jej) sa szanse sciagnieca odciskow palcow z tej umowy? czy ulagaja one
    jakiemus rozkladowi po jakims czasie?
    no i wogule czy nasza policja jak sie postaram to robi takie rzeczy?